Jump to content

den kvinnliga polisaspiranten

Fu Gson

Recommended Posts

ibland undrar man hur stora hål dom har i sina uttagningar till polishögskolan. Ok att folk med inte helt rent mjöl i påsen rinner igenom, sånt händer. Men att folk som blir ertappade med något tvivelaktigt (prostution i detta fallet) får ur sig en kommentar vars intelligens nivå ligger strax över Cro-magnon är ju otroligt.

Kan jag inte bli polis nu....hmm, vänta, får se här HOAA NO!

den var låååg, och för att sabba din terori helt så gjorde hon inte skillnad på man eller kvinna, alla var välkomna.....flexibel tjej det där. Hade nog passat in i det moderna, flexibla försvaret.  :D

hmm, kom precis på att batongen går att använda hur som helst....jaha....ska sova nu....lika bra

Det sägs att man skall prova allt innan man dör...

Kanske har ingen sagt till henne att man inte skall prova riktigt allt  ;)

Mvh Henrik SJ 02(StatusJakten 2002)   :D

Nä, nu är det dax att inta viloläge..

Jag tror hon missuppfattat hur man ska använda batongen... :D  Okej, där kanske jag gick lite föööör långt. :P

Hälsningar, Foxtrot Lima (Statusjakten 2002)

Undrar om batongen var gummerad :P

Guest Lindman

hur smidig får man vara? var hon tvungen att utföra sina affärer på skolans datorer? något som helst intelligenskrav måste det ju vara för att komma in på Polishögskolan...

Alltså..Folk upphör aldrig att förvåna? Förstod hon inte att man inte kan hora om man är polis eller?  :p

Eller kanske var det så att hon inte ville ta studielån å såg en möjlighet att förena nytta med nöje?  :D

Kul om hon hade blivit polis å t.ex stannat nån för fortkörning:

"Men, hej! Det är juh du juh, jag tänkte om vi kunde träffas ikväll? Du får 1000:-?"

moahaha! :P

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...