Fu Gson Posted May 2, 2002 Report Share Posted May 2, 2002 ibland undrar man hur stora hål dom har i sina uttagningar till polishögskolan. Ok att folk med inte helt rent mjöl i påsen rinner igenom, sånt händer. Men att folk som blir ertappade med något tvivelaktigt (prostution i detta fallet) får ur sig en kommentar vars intelligens nivå ligger strax över Cro-magnon är ju otroligt. Kan jag inte bli polis nu....hmm, vänta, får se här HOAA NO! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimesis Posted May 2, 2002 Report Share Posted May 2, 2002 ... hon jobbade väl undercover ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Gson Posted May 2, 2002 Author Report Share Posted May 2, 2002 he he i så fall har aftonbladet gjort bort sig rejält! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foxtrot Lima Posted May 2, 2002 Report Share Posted May 2, 2002 Jag tror hon missuppfattat hur man ska använda batongen... Okej, där kanske jag gick lite föööör långt. :P Hälsningar, Foxtrot Lima (Statusjakten 2002) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Gson Posted May 2, 2002 Author Report Share Posted May 2, 2002 den var låååg, och för att sabba din terori helt så gjorde hon inte skillnad på man eller kvinna, alla var välkomna.....flexibel tjej det där. Hade nog passat in i det moderna, flexibla försvaret. hmm, kom precis på att batongen går att använda hur som helst....jaha....ska sova nu....lika bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted May 2, 2002 Report Share Posted May 2, 2002 Det sägs att man skall prova allt innan man dör... Kanske har ingen sagt till henne att man inte skall prova riktigt allt ;) Mvh Henrik SJ 02(StatusJakten 2002) Nä, nu är det dax att inta viloläge.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimesis Posted May 2, 2002 Report Share Posted May 2, 2002 Jag tror hon missuppfattat hur man ska använda batongen... Okej, där kanske jag gick lite föööör långt. :P Hälsningar, Foxtrot Lima (Statusjakten 2002) Undrar om batongen var gummerad :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
f21 Posted May 3, 2002 Report Share Posted May 3, 2002 kanske det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Holmlund K4 97/98 Posted May 3, 2002 Report Share Posted May 3, 2002 Tydligen har hon nu hoppat av utbildningen. http://www.expressen.se/article.asp?id=107247 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Gson Posted May 3, 2002 Author Report Share Posted May 3, 2002 hon tar konsekvenserna! vem ska annars ta dom? .........sicken tjej, sicken tjej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lindman Posted May 3, 2002 Report Share Posted May 3, 2002 hur smidig får man vara? var hon tvungen att utföra sina affärer på skolans datorer? något som helst intelligenskrav måste det ju vara för att komma in på Polishögskolan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Gson Posted May 3, 2002 Author Report Share Posted May 3, 2002 tydligen inte...detta enbart förstärker mina inte så goda tankar om poliskåren.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foxtrot Lima Posted May 3, 2002 Report Share Posted May 3, 2002 Vet ni hur många som får plats i en polisbil?? - Två där fram och sex i baksätet! Nu var jag väl sådär hysteriskt rolig igen... ??? Hälsningar, Foxtrot Lima (Statusjakten 2002) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doyle Posted May 3, 2002 Report Share Posted May 3, 2002 Alltså..Folk upphör aldrig att förvåna? Förstod hon inte att man inte kan hora om man är polis eller? :p Eller kanske var det så att hon inte ville ta studielån å såg en möjlighet att förena nytta med nöje? Kul om hon hade blivit polis å t.ex stannat nån för fortkörning: "Men, hej! Det är juh du juh, jag tänkte om vi kunde träffas ikväll? Du får 1000:-?" moahaha! :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Gson Posted May 4, 2002 Author Report Share Posted May 4, 2002 hade ett sådant scenari i skallen också.... fattar faan inte hur människan tänkte! eller så är det just det, hon tänkte inte! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lindman Posted May 4, 2002 Report Share Posted May 4, 2002 ja, hororna brukar ju finnas hos Parkeringsvakterna! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.