Limp Posted January 15, 2006 Report Share Posted January 15, 2006 Jag letar efter en klocka som räknar ned tiden (dagar, timmar, osv) till ett visst datum och som kan visa detta i MSN messenger på ett liknande sätt som Mp3-låtar visas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinator Posted January 19, 2006 Report Share Posted January 19, 2006 min broder skrev ett sådant program i java för ett par år sedan. Jag lade detta i ett fönster på min skärm, ställde in tiden för hemgågn och började nedräkning. Min chef blev ganska kokt när han fick klart för sig vad det var:) Den går på datorns inbyggda klocka. Ska se om jag hittar det. Annars kanske grabben kan skriva ett nytt. Han fick en jävligt fin julklapp av mig. haha. /martinator Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J-Star Posted January 19, 2006 Report Share Posted January 19, 2006 Google är din vän: http://www.google.com/search?q=countdown+utility /J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limp Posted January 20, 2006 Author Report Share Posted January 20, 2006 Har inte haft nå problem att hitta en klocka, det som verkar omöjligt är att hitta en som visar nedräkningen i msn så de i ens kontaktlista kan se. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.