Guest Posted October 16, 2002 Report Share Posted October 16, 2002 Sedär ja, extrainsatt konsert och allt. Jag som inte visste när den ordinarie var :( Men jag skall iaf göra allt i min makt för att skaffa biljetter (tjaa, ringa 031-811020 iaf ) Kommer jag se någon/några av mina soldf bröder/systrar där ?? ;) Röck On! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 16, 2002 Report Share Posted October 16, 2002 Bor tyvärr inte ens i närheten av "världens centrum" sorry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 16, 2002 Report Share Posted October 16, 2002 Skulle du ha gått om du bodde närmare då ?? :sneaky2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted October 16, 2002 Report Share Posted October 16, 2002 Ska de fjutta på Kåren den åttånde november? Hmm. Va? Vad? Hur? Varför? *aldrig hört talas om vad det nu är han pratar om* Link to comment Share on other sites More sharing options...
målobs Posted October 16, 2002 Report Share Posted October 16, 2002 Den 8:e nov ska man vara i Lule för en liten studentfest som kallas lappfejden. Tror jag kommer ha mycket roligare under dom tre dagarna än en kvällskonsert. ;) /Målis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 16, 2002 Report Share Posted October 16, 2002 Hadde gärna kommit till lappfejden, men har lite problem med avståndet... :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted October 17, 2002 Report Share Posted October 17, 2002 Ska de fjutta på Kåren den åttånde november? Hmm. Va? Vad? Hur? Varför? *aldrig hört talas om vad det nu är han pratar om* In Flames är Heavy Metalband!!! Ett bra sådant oxå.. Hade gärna gått, men som det ser ut nu så skall jag iväg på en liten 2 dagars Farb (a.k.a spränga Småland i småbitar :P ) den helgen :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted October 17, 2002 Report Share Posted October 17, 2002 Ska de fjutta på Kåren den åttånde november? Hmm. Va? Vad? Hur? Varför? *aldrig hört talas om vad det nu är han pratar om* In Flames är Heavy Metalband!!! Ett bra sådant oxå.. Hade gärna gått, men som det ser ut nu så skall jag iväg på en liten 2 dagars Farb (a.k.a spränga Småland i småbitar :P ) den helgen :cool: Jag kan tänka mig att byta där, ska jag fixa en biljett till oljudet åt dig, så åker jag med och lyssnar på musik? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 17, 2002 Report Share Posted October 17, 2002 Läste någon tidningsartikel om bandet. Där beskrivs musiken som svensk folkmusik med melodisk hårdrock ;) Låter väl inte så tokigt :inlove Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted October 17, 2002 Report Share Posted October 17, 2002 Gillar inte In Flames, men jag ska se Manowar i Göteborg 22 november. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 17, 2002 Report Share Posted October 17, 2002 Ähhhh... Den stora händelsen är SAMA -03 till våren... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 17, 2002 Report Share Posted October 17, 2002 Gillar inte In Flames, men jag ska se Manowar i Göteborg 22 november. ok, vet lite FBU-U folk som skall dit. Ingen som vet om Blind Guardian kommer till Sverige snart ?? ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted October 17, 2002 Report Share Posted October 17, 2002 Ska de fjutta på Kåren den åttånde november? Hmm. Va? Vad? Hur? Varför? *aldrig hört talas om vad det nu är han pratar om* In Flames är Heavy Metalband!!! Ett bra sådant oxå.. Hade gärna gått, men som det ser ut nu så skall jag iväg på en liten 2 dagars Farb (a.k.a spränga Småland i småbitar :P ) den helgen :cool: Jag kan tänka mig att byta där, ska jag fixa en biljett till oljudet åt dig, så åker jag med och lyssnar på musik? Det skulle du allt vilja ;) Håller med dig, det finns musik och så finns det MUSIK :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
målobs Posted October 17, 2002 Report Share Posted October 17, 2002 Hadde gärna kommit till lappfejden, men har lite problem med avståndet... :( Ta kvällståget onsdagen den 6:e kommer vara ca 100-130 lappfejdare på väg upp då. Mest från Chalmers, Linköping samt KTH. /målis aka X-D6:a Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.