Skuggan Posted October 2, 2002 Report Share Posted October 2, 2002 överskriften täcker nog det mesta. vart kan jag få tag i förbands marscher? gärna Mp3 format. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lord Good Posted October 2, 2002 Report Share Posted October 2, 2002 Jag har en skiva med svenska infanterimarscher. Nå't speciellt regemente du vill ha? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 2, 2002 Report Share Posted October 2, 2002 Jag har iaf hittat en skiva på biblioteket. Där kan du ju leta ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Frippe Posted October 2, 2002 Report Share Posted October 2, 2002 Lord Good: Jag vill ha Kungl. Hallands Regemente! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 2, 2002 Report Share Posted October 2, 2002 Lord Good: Jag vill ha Kungl. Hallands Regemente! Går det bra med Upplands ?? *hade inte Hallands* :( eller har LG den kanske?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted October 2, 2002 Author Report Share Posted October 2, 2002 jag vill ha ALLA, helst A9. (bergslagen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lord Good Posted October 2, 2002 Report Share Posted October 2, 2002 Vart ska jag mejla den Frippe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 3, 2002 Report Share Posted October 3, 2002 Köp skivsamlingen "svenska marscher" inspelad av Arméns Musikkår på FöMusC bolag Serpent. Finns att provlyssna på www.fomusc.mil.se Om du anser den är för dyr och hellre snålar med olagliga mp3:or så tycker jag att du skall ta ditt ansvar och bidra med pengar till försvarsmusiken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.