Jump to content
Sign in to follow this  
2Sharp

Roliga klipp från internet

Recommended Posts

Är det bara som jag tycker eller får även kollegan också lite av sprayen på sig? :)

/J

Precis vad jag oxå reagerade på!

Dessutom lämnar han sin sprayade partner att ensam hålla i busfröet, medan han fipplar med sin sprayburk.

Antar att kollegan med sprayen inte var superppoppis inne på station efteråt! :)

Tycker ö.h.t. att de använder en märkligt ineffektiv greppteknik. De har ju inga problem att få ner killen på backen men därefter verkar ingen känna till något bättre sätt att få tag på hans armar än att be snällt. :)

I love being the monday morning quarterback! :)

/Bolle

OT: Det är ganska vanligt att kollegan får lite stänk av OC-sprayen när det handlar om så korta avstånd. Det är ju mycket därför man utsätts för sprayen själv under utbildningen, dels för att risken för "sekundär kontamination" är stor och dels för att man ska veta hur man bäst sanerar. (Vilket man är skyldig att göra).

Hade jag varit den polisen som sprayat hade jag nog stoppat sprayen i fickan och sedan tagit tag i armen och inte lämnat kollegan i det läget, men är man inte på plats när det händer är det alltid lätt att göra rätt! :)

Grepptekniken är väl inte den bästa, men så blir det ibland... Slut OT

Edited by Fu Frippe

Hahaha! Nästan lika usel som den här klassikern.

mms://qstream-wm.qbrick.com/00607/2005/100h/4_06_usa.wmv

Även om jag inte anser att man bör sparka på folk som ligger (eller över huvud taget) så har jag svårt att uppbåda minsta lilla sympati för människor som killen i vita linnet.

Jag tycker inte att det spelar någon roll om han ligger eller inte, är han i medvetande så har han fortfarande ben och armar att skydda sig med.

Jag tycker inte att det spelar någon roll om han ligger eller inte, är han i medvetande så har han fortfarande ben och armar att skydda sig med.

Spelar ingen roll? På stan sparkar man inte någon som ligger ner! Dessutom ligger killen med armarna utslagna - medvetslös!