Strv S Posted January 1, 2006 Report Share Posted January 1, 2006 Installerade nyligen programet windowblinds. Med windowblinds "skinnar" man windows och gör ett totalt nytt utseende för windows. Undrar om det är någon mer som har det och ev har lite mer erfarenhet än mig som vet hur man skulle kunna knåpa ihop ett soldf tema. windowblinds hittar ni här skinnar man windows blir det i stil med: ett till exempel: Link to comment Share on other sites More sharing options...
MastY Posted January 1, 2006 Report Share Posted January 1, 2006 Är det svårt att hantera? Är det ens någon idé att pröva på ifall man inte är datageni? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Persson_Insats Posted January 1, 2006 Report Share Posted January 1, 2006 En kompis hade det ett tag men det segade ner burken för mycket så han tog bort det. Han iofs rätt petig med sånt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strv S Posted January 1, 2006 Author Report Share Posted January 1, 2006 programet man skapar sina "skins" med verkar krångligt, men om någon är usgen att prova det finns det att ladda ner här: Skinstudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sttochen Posted January 1, 2006 Report Share Posted January 1, 2006 Style XP är ett liknande program. Fungerar bra, och är användarvänligt. Rekommenderas om man vill skinna om sitt älskade XP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moro Posted January 2, 2006 Report Share Posted January 2, 2006 Använder man StyleXP så har Raffe gjort ett jättefint tema till Windows XP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strv S Posted January 2, 2006 Author Report Share Posted January 2, 2006 wunderbart, överger krångelprogramet omedelbart Link to comment Share on other sites More sharing options...
SERG. B Posted January 2, 2006 Report Share Posted January 2, 2006 Jag hade Style XP förut men kör nu med Windowsblinds, det verkar bättre, jag märker inte att det segar ner datorb men så har jag inte så avancerade bilder, detaljer mm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.