imint Posted December 30, 2005 Report Share Posted December 30, 2005 Är det någon som har denna eminenta julvisa på sin hårddisk, gärna med tillhörande video? Det är många år sedan den gick på TV men en liten nostalgikick vore trevligt så här i vintermörkret Link to comment Share on other sites More sharing options...
SGT Jakobsson Posted December 30, 2005 Report Share Posted December 30, 2005 Är det någon som har denna eminenta julvisa på sin hårddisk, gärna med tillhörande video? Det är många år sedan den gick på TV men en liten nostalgikick vore trevligt så här i vintermörkret Den e King! skulle nästa önskat den på Bandit.. kommer du över den pm:a mig! tack! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanna Posted December 30, 2005 Report Share Posted December 30, 2005 Har tyvärr varken låt eller video, har haft låten men den försvann vid nån datorkrasch. Båda två bör dock finnas på ett fildelningsnätverk nära dig. Kolla gärna in Anders F Rönnbloms hemsida på http://www.andersf.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
skinner Posted January 1, 2006 Report Share Posted January 1, 2006 Har låten på en 100% laglig skiva som jag sedan har rippat in i datorn. Skicka ett PM och låten trillar ner på din hårddisk. / Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeppe Posted January 1, 2006 Report Share Posted January 1, 2006 Jag har musikvideon. Skicka ett PM så kan jag skriva vars den finns. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.