Johan ES Posted December 22, 2005 Report Share Posted December 22, 2005 Var hittar jag en svensk väggflagga? D v s en flagga ämnad att hänga inomhus på vägg eller i tak. Kan man använda en "vanlig" flagga avsedd för flaggstänger? /Johan ES Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wigurt Posted December 22, 2005 Report Share Posted December 22, 2005 Var hittar jag en svensk väggflagga? D v s en flagga ämnad att hänga inomhus på vägg eller i tak. Kan man använda en "vanlig" flagga avsedd för flaggstänger? /Johan ES jag har en vanligt flaggstångsflagga ett stort jävla härke modell den största tom tror jag, funkar fint som fan men den ligger dock i en låda någonstans nu använde den som överkast till sängen förut :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted December 22, 2005 Report Share Posted December 22, 2005 I första bästa järnaffär som säljer flaggstänger borde du även hitta flaggor i olika storlekar. Prova även att söka på Gula sidorna, det finns flaggfabriker lite överallt i landet. The Swede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts