Karl_XI Posted December 20, 2005 Report Share Posted December 20, 2005 (edited) Hello gott folk!! Här kommer ännu en knepig fråga från min sida! Jag har en Buck Nighthawk vars slida har gått i sönder så jag behöver ett nytt! Är det någon som vet vart jag kan få tag på det? MvH K.A. JIHAA!! Jag är inte längre Prao!!! Edited December 20, 2005 by Karl_XI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sytare Posted December 21, 2005 Report Share Posted December 21, 2005 Kolla in: http://www.buckknives.com/ där letar du nog snabbt och snärtigt fram en återförsäljare! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl_XI Posted December 21, 2005 Author Report Share Posted December 21, 2005 Jag tackar för det!! Tyvärr verkar det inte finnas någon återförsäljare i Sverige utan närmast (för mig då) i Danmark vilket känns lite sådär! MvH K.A. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sytare Posted December 21, 2005 Report Share Posted December 21, 2005 (edited) Har funnits en agentur för Buck i Sverige, men dom har tackat och bockat för sig. Lycka till med inhandlingen. Om det inte är så noga med tillverkare så finns det ju lite olika tillverkare av slidor och annat, t.ex. Black Hawk Industries Airborne Deluxe Knife Sheat Tror en 7 inch skulle passa rätt så bra. Jag har haft en del med D-gear att göra och det är schysst att handla därifrån. (noga med tillverkare så menar jag "annat än Buck orginalslidor") Edited December 21, 2005 by Sg Toll Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2Sharp Posted December 21, 2005 Report Share Posted December 21, 2005 Maila Buck och be snällt så kanske de kan hjälpa dig, Sg Tolls svar är också att beakta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISU Posted December 21, 2005 Report Share Posted December 21, 2005 Det är bra förslag som Sgt Toll o 2Sharp har gett . Men om du vill komma billigare undan så kan du köpa denna : Hos D-gear ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts