Jump to content

UPPTAKTSMÖTE för AA clanen?

ekblomboy

Recommended Posts

Eftersom det varit lite dåligt med information om AA clanen är det nu dags för ett upptaktsmöte.

Det är MYCKET viktigt att alla medlemmar är närvarande (så vi vet vilka som avser vara med, och vilka som kan tänka sig göra vad). Vi kommer att träffas på chatten. om ni inte kan komma är det viktigt att ni säger till (ni kan skicka ett priivat medelande till mig här på forumet).

För er som vill gå med i clanen är ni givetvis också välkommna att vara med på mötet.

Tyvärr så blev det inte något riktigt möte då det bara var Ekblomboy och jag själv närvarande. Jag tror dock att vi lyckades rekrytera en till medlem.

Vi får väl ta mötet någon annan dag istället!

Eftersom jag är en sån där person som är född "frivillig" så anmäler jag mig givetvis! !)

Jag kan nog ta vilken plats/roll som helst som finns över, jag ska bara få ordning på datorerna...har beställt lite ddr-minne från itbutikken som verkar ta sin lilla tid, sedan är det jag som sitter med (nästan) modern burk igen..!! :D

F*n, det funkar fortfarande inte!!

Jag har laddat om sidan hur många gånger som helst + att jag raderat alla TIF, cookies och history-filer.

Kan du ge mig adressen direkt till sidan? (Jag kanske har en gammal)

• 2 weeks later...

så. nu har jag äntligen lyckats få upp prestandan på datorn för att över huvud taget få igång AA. nu saknas bara att få det att sluta Lagga så in i h***ete.

jaja. man kanske skulle joina klanen? (ska bara lyckas regga mig först)

spelet heter Americas Army och finns att ladda ner (gratis) på Americasarmy.com

det är ett helt gratis spel som kostat Usa´s arme 80 Miljoner (eller var det miljarder) att tillverka, just det. det är tillverkat av förenta staternas armé!!!

• 2 weeks later...

Vi är väl ett gäng här som lirar både det ena och det andra, kan vi inte sammanställa en lista (ex bredvid namnen på klan-sidan) på vilka som lirar vad?

Jag själv lirar BF1942 som fasen just nu!! Tokballt lir! :) (tänk om man kunde få ordning på flygplans-styrningen också...kan man flyga med joystick?)

Förutom det så blir det en del DF3/Task force dagger, AA, OF ibland och CS förstås..

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...