Jump to content

Smått underhållande...

HvPrsk

Recommended Posts

ehhh? e de dom som e grymt veka i kroppen eller har dom gett dom nått jävla supervapen o sagt att det är ett luftgevär? araben e ju iaf bäst när han kryper runt på golvet o försöker öppna dörren åt fel håll... :P

ehhh? e de dom som e grymt veka i kroppen eller har dom gett dom nått jävla supervapen o sagt att det är ett luftgevär? araben e ju iaf bäst när han kryper runt på golvet o försöker öppna dörren åt fel håll... :P

Det handlar snarare om att dom aldrig skjutit grovt tidigare, å med resultatet av det man ser så lär det dröja innan många av dom gör det igen...

å ja, det där är en grov bössa...

Hahahaha fasen dom filmerna får ju en själv att framstå som en riktig mästerskytt man var ju totalt jäkla värdelös med vapen, jag hamnade på förrådet tack vare mitt utomordentliga  skytte, skitbra filmer

Hohhohoohaaahhaaahhaahiihiiiheheheee.... kul!!!

Lite OT:Vi hade en pajsare i vår plut de två första veckorna som knappt kunde skilja på fram och bak på AK´n... Han tappade aldrig bössan (inte vad jag såg) men var totalt livsfarlig med laddat vapen. Kunde knappt träffa tavlan vid inskjutningen oavsett hur mycket han skruvade på siktet. Det slutade med en tavla med en stor svart cirkel och han träffade den kanske med 50% av bulorna :rolleyes: Skulle kunna tänka mig honom i en liknande situation som i de här filmerna...

Lite OT:Vi hade en pajsare i vår plut de två första veckorna som knappt kunde skilja på fram och bak på AK´n... Han tappade aldrig bössan (inte vad jag såg) men var totalt livsfarlig med laddat vapen.

Tror inte vi kan jämföra med ett vapen som AK4/5, mauser, eller något annat vapen inom FM. Vad jag förstått så är det mer i stil med ett helt odämpat AG90...  Aj.  Rätta mig gärna någon som har mer koll.. Men det ser obekvämt ut.

(Men de ser ganska kul ut :rolleyes: )

Tror inte vi kan jämföra med ett vapen som AK4/5, mauser, eller något annat vapen inom FM. Vad jag förstått så är det mer i stil med ett helt odämpat AG90...  Aj.  Rätta mig gärna någon som har mer koll.. Men det ser obekvämt ut.

(Men de ser ganska kul ut :) )

Det var inte så jag menade...utan att han nog skulle kunna hamna i en sådan liknande situation med ett vapen med lite mer rekyl eftersom han hade svårt att hantera AK´n.

Om det är som ett odämpat AG90 är dom inte riktigt friska i pallet :rolleyes:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...