Ghostman Posted December 18, 2005 Report Share Posted December 18, 2005 Alias K-141 "Kursk" Håller på med att bygga upp en modell av "Kursk" och undrar om någon sitter på detaljbilder av denna. Nu vet jag inte om detta hamnade under rätt kategori, men "Swede" får väl säga till då! Bilderna kan mailas till mig! [email protected] Har sökt på nätet men inte hittat några detaljerade bilder, den som verkligen saknas är skölden på tornet. Vill kunna se vad det är för färger som finns i den. P.S. "Swede" du samlar ju på allt ,har inte du några liggandes och skräpar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vakten_F4 Posted December 18, 2005 Report Share Posted December 18, 2005 Är det den här eller den här du söker? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghostman Posted December 18, 2005 Author Report Share Posted December 18, 2005 Är det den här eller den här du söker? Det va som fasen, vart kommer den andra ifrån för båt? Det va den först som jag menade och har fått en färgbild på denna, men den andra måste vara en annan ubåt? Kan ha fel men det va rätt bild! Tackar och bugar Mer bilder sökes. Ska bli en exakt kopia, som kanske kan läggas ut här (om jag nu klarar av det där med bilder)(syftar på en annan tråd som har med Visby att göra ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Detsl Posted December 19, 2005 Report Share Posted December 19, 2005 (edited) Den ena är ryska riksvapnet: Den andra är staden Kursks stadsvapen: Källa: geraldika.ru Edited December 19, 2005 by Detsl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghostman Posted December 19, 2005 Author Report Share Posted December 19, 2005 (edited) Den ena är ryska riksvapnet: Den andra är staden Kursks stadsvapen: Källa: geraldika.ru Dubbel By the Way Salut på Fredag. Givakt Edited December 19, 2005 by Ghostman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vakten_F4 Posted December 20, 2005 Report Share Posted December 20, 2005 Är det den här eller den här du söker? Det va som fasen, vart kommer den andra ifrån för båt? Det va den först som jag menade och har fått en färgbild på denna, men den andra måste vara en annan ubåt? Kan ha fel men det va rätt bild! Dom är på Kursk båda två som jag förstod det.. Från den här sidan. Lite annat som kanske är intressant?: Ett annat modellbygge Några vrakbilder, bl.a. avsågning av fören. Hoppas ni är slängda på polska bara! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghostman Posted December 20, 2005 Author Report Share Posted December 20, 2005 (edited) Är det den här eller den här du söker? Det va som fasen, vart kommer den andra ifrån för båt? Det va den först som jag menade och har fått en färgbild på denna, men den andra måste vara en annan ubåt? Kan ha fel men det va rätt bild! Dom är på Kursk båda två som jag förstod det.. Från den här sidan. Lite annat som kanske är intressant?: Ett annat modellbygge Några vrakbilder, bl.a. avsågning av fören. Hoppas ni är slängda på polska bara! Har redanen dokumentär om kapningen av Kursk, men tack ändå. Den andra länken(modellbygget) va klar intressant att se. Kul att andra satsar på dioram-byggen. Snyggt arb. Tack för bilderna på Kursk, som vanligt är man noob då det gäller saker UNDER vattnet, men bygger alla typer av farkoster i detta element(militära)( Nästa projekt blir Tirpitz, Bismarck, Scharnhorst och Gneisenau) Edited December 20, 2005 by Ghostman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik_G Posted December 20, 2005 Report Share Posted December 20, 2005 Apropå modellubåtar.. Om någon vet var man kan få tag på en obyggd dragon 1/320 688-klass ubåt, kontakta mig via PM eller epost! Inte en 688, men bra ändå.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghostman Posted December 21, 2005 Author Report Share Posted December 21, 2005 Apropå modellubåtar.. Om någon vet var man kan få tag på en obyggd dragon 1/320 688-klass ubåt, kontakta mig via PM eller epost! Inte en 688, men bra ändå.. Har du kollat in Dragons sida Dragon-Model Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik_G Posted December 21, 2005 Report Share Posted December 21, 2005 Har du kollat in Dragons sida Dragon-Model Den är out of production, jag har ett tag försökt via diverse modellbutiker att få tag på en av dragons två byggsatser på 688-båtarna, så mitt hopp står till byggare/samlare.. /E Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts