skinner Posted December 17, 2005 Report Share Posted December 17, 2005 Någon som prenumererar på den och tycker den är bra? Såg att den var gratis så jag mailade och bad om att få bli prenumerant. Vad tycker ni om tidningen? Är det bra läsning? Link to comment Share on other sites More sharing options...
johanp Posted December 17, 2005 Report Share Posted December 17, 2005 ja tycker att den är minst lika bra som fmvaktuellt var innan, dock är formatet total kass Link to comment Share on other sites More sharing options...
skinner Posted December 17, 2005 Author Report Share Posted December 17, 2005 ja tycker att den är minst lika bra som fmvaktuellt var innan, dock är formatet total kassPÅ vilket sätt? Är den i samma typ av stolek och papper som dustintidningarna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
King Kill Posted December 17, 2005 Report Share Posted December 17, 2005 Vad är det för tidning och hur får man tag på den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
skinner Posted December 17, 2005 Author Report Share Posted December 17, 2005 Vad är det för tidning och hur får man tag på den?Det är en tidning som FMV (Försvarets matrialverk) ger ut varannan månad med det senaste innom försvarets teknik och vapenprojekt. Den är gratis och går att prenumerera på genom att maila och skriva att du vill prenumerera samt uppge din bostadsadress. Jag milade igår och hon svarade på 5min och erbjöd sig att skicka mig sista numret som kom ut 2004 samt årets alla nummer helt kostnadsfritt. Plus att jag får varje nummer som kommer ut hemsickad. Klart man tackar ja Adressen som du mailar till är förövrigt: berit.robotti@fmv.se Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted December 17, 2005 Report Share Posted December 17, 2005 tycker den är väldigt bra och för det mesta intressant.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vysotskij Posted December 17, 2005 Report Share Posted December 17, 2005 berit.robotti@fmv.se Har man återinfört soldatnamnen? Rätt person på rätt plats! Fick hon efternamnet på jobbet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hornet Posted December 17, 2005 Report Share Posted December 17, 2005 bara skika ett mail med namn och adress låter fint måste fixas omgående Link to comment Share on other sites More sharing options...
FkN Posted December 17, 2005 Report Share Posted December 17, 2005 [OT] Hon lär ju ha några mail på måndag [/OT] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.