Jump to content

Celebrity Daredevils

Guest sonnerup

Recommended Posts

Detta e nog ett av det dummaste jag någonsin sett. Är det någon annan som har sett det. Hur kan någon så dålig program få visas i tv. Och det är inte bara detta utan amerikanska program i övrigt brukar hålla en sådan låg kavlite så man undrar vad det är för människor. har någon sett Irion Chef usch. "American Celebrities does daredevil stunts. Why ? We dont know" :)

detta kanske blir något flummigt inlägg men, jag var tvungen att få ur mej detta. Någon som vill fylla i kanske ?

Over and Out

Jo jag råkade se lite av det hela faktiskt, och det var nog bland det sämsta jag sett. Ganska roligt att Gud brydde sig så mycket om deras stunts, iaf om man lyssnade på Lorentzo Lamas. Han bidrog för övrigt med det enda som var sevärt i hela programmet. Hans fru.

någon som tänkte på att åtminstone både lamas och damen i programet var ordentligt maskerade?

att rodman skulle ha gjort sitt stunt själv går jag med på, karln har ju inga spärrar, skija sig från carmen electra tex.....

iofs så tror jag nog både "supermodellen" och hr renegade förmodligen behöver pengar och kanske utförde sina stunt själva, men jag tvilar skarpt.

det är inte många stunt coordinators som skulle ställa upp på att låta en helt otränad b-skådis man eller kvinna att utföra en "full body burn"

fast å andra sidan finns det nog stuntfolk som gör vad som helst för rätt pengar, over there.

Rodmans stunt var den enda behållningen och just bara för att han slog sig medvetslös....hängde där som en trasdocka. Gillade speciellt hans uttyck precis när han är ur bilen.

-Wohooo wohooo woooo, (upptäcker att han är på väg rakt in i klippväggen) wooho..noo!? :clap:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...