Tobias R Posted May 2, 2002 Report Share Posted May 2, 2002 För att fortsätta nick-frågan då Haegg gick ut officiellt och sade att han numera kommer att gå under namnet "Haegg" undrar jag vart "LD" har tagit vägen? Han var ju bland de mest aktiva i gammla forumet. /Tobias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foxtrot Lima Posted May 2, 2002 Report Share Posted May 2, 2002 Jamen han heter ju Lonely Dwarf... Det var därför vaktisen kallade sig för "LD". Tror det har att göra med att snubben spelar rollspel eler något annat skumt... Hälsningar, Foxtrot Lima Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 2, 2002 Report Share Posted May 2, 2002 Har ni okulturella typer inte sett BBC-kult-serien Red Dwarf? En suspekt brittisk astronaut vid namn Lister som är ensam människa i hela universum sedan jorden sprängts i bitar. Han är med andra högst Lonely. På det gamla forumet var man ju tvungen att skriva ner sitt namn manuellt varje gång (högst omodernt) o därför förkortade jag ner skiten till LD istället. Elementärt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Gson Posted May 2, 2002 Report Share Posted May 2, 2002 hmm, Red Dwarf kulturellt? ok att serien var jävligt bra men särskilt kulturell var den knappast Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimesis Posted May 2, 2002 Report Share Posted May 2, 2002 Oooo fan, och jag som trodde att du hade dvärgväxt och var övergiven! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foxtrot Lima Posted May 3, 2002 Report Share Posted May 3, 2002 Oooo fan, och jag som trodde att du hade dvärgväxt och var övergiven! Nämen huuuur kunde du tro det??? :0 Hälsningar, Foxtrot Lima (Statusjakten 2002) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias R Posted May 3, 2002 Author Report Share Posted May 3, 2002 Ofan! LonelyDwarf = LD... Enlightend! /Tobias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haegg Posted May 3, 2002 Report Share Posted May 3, 2002 Jag är beredd att hålla med LD. Red Dwarf var en riktig höjdarserie som bör ingå i varje ung mans utbildning. Pile 'O Smeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted May 4, 2002 Report Share Posted May 4, 2002 En ball rymdfilm är "The dark star". FRUKTANSVÄRT lågbudget. Handlar om några hippies som åker ut i rymden för att utforska en planet har jag för mig. PÅ väg dit hinner dom med att spraya ner hela rymdskeppet med sprayfärg, skrämma varandra med gummikycklingar och träffa på en alien (gjord av en badboll som man har hällt slime på, man kan t.o.m se sömmarna i den). Rekommenderas :p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foxtrot Lima Posted May 4, 2002 Report Share Posted May 4, 2002 Kultur... Nekulturnyj... :P Hälsningar, Foxtrot Lima (Statusjakten 2002) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts