Jump to content

projektarbete

Tjorven

Recommended Posts

Jag har ett problem som jag behöver hjälp med. Det gäller projektarbetet som alla treor ska genomföra. Min idé ska redovisas imorgon. Från början tänkte jag släktforska men idag har jag ändrat mig.

En fråga som jag börjat tänka på är förändringen till insatsförsvar. Är detta ett svepskäl för att minska FM:s budget? Är detta en bra frågeställning eller har någon något bra förslag?

Givetvis kommer den slutgiltiga frågeställningen inte att vara så slarvigt formulerad men det är huvuddragen.

Detta är akut.

ja, varför inte, en annan ide är väl att ta insatsförsvaret och kolla om organisation är lämpad att klara av dom mål på förmågor regeringen har satt på försvaret att klara av, kanske lite "over-the-top" men...

Skönt att man slipper göra ett skriftligt arbete som projekt arbete för vi praktiserar och då slipper vi göra ett "stort" arbete och istället så ska vi bara skriva lite om företaget vi är på o vad dom pysslar med! :P

// Tompa :devil

Du kan ju alltid skriva om Sveriges beredskap under krigsåren. :) Kan maila dig arbetet... LOL! :D

Hälsningar, Foxtrot Lima *oskyldig till allt* ;)

Nåt som du är villig att visa för oss andra?

Jag skulle mer än gärna läsa det! :thumbs:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...