Jump to content

Medlemmar

Guest

69 members have voted

1. 1. Medlemmar

• Ing
      14
    • The Swede
      23
    • LRRP
      1
    • 9x19
      0
    • HvPrsk
      1
    • Lillan
      3
    • Lord Good
      1
    • 2sharp
      0
    • Nifelhel
      5
    • Kommer att få tönt-tjänst
      1

Recommended Posts

jag missbrukade min röst rätt och röstade på lillan, inte för jag sett henne så mycke.. men just därför.. hade velat se henne mer  på forumet.. och om hon vann hade hon ju fått ett rykte att leva upp till..

Vad ända in i... nu har ni verkligen fått mig att bryta en sak jag tänkte hålla här...

Mest på forumet?? Jag som inte skulle komma in tills 25 september... alltså tills jag fyller 18...

The_Shadow.. vad kan jag säga...alla tänker på mig??? ;)

//Lillan

Vad ända in i... nu har ni verkligen fått mig att bryta en sak jag tänkte hålla här...

Mest på forumet?? Jag som inte skulle komma in tills 25 september... alltså tills jag fyller 18...

The_Shadow.. vad kan jag säga...alla tänker på mig??? ;)

//Lillan

naturligtvis. jag tänker på dig ibland jag också. :inlove

*ta det bildligt*

Citat (Lillan @ Sep. 03 2002,15:31)

The_Shadow.. vad kan jag säga...alla tänker på mig???

//Lillan

naturligtvis. jag tänker på dig ibland jag också.

*ta det bildligt*

Hmmm har det tagit eld i byxan på the shadow??? Kanske det här är upptakten till den första? forums relationen :D :D

Citat (Lillan @ Sep. 03 2002,15:31)

The_Shadow.. vad kan jag säga...alla tänker på mig???

//Lillan

naturligtvis. jag tänker på dig ibland jag också.

*ta det bildligt*

Hmmm har det tagit eld i byxan på the shadow??? Kanske det här är upptakten till den första? forums relationen :D :D

tolka det som ni vill. det är bara jag som vet vad jag menar. :D :inlove

lillan, du får ta och fylla 18 lite snabbare, mönstra och söka samband i skövde ;)

vill ha lite trevliga flickor i gruppen när man hamnar i sverige's tråkigaste stad ;)

och kul att du kom tillbaka innan 25 sep..

hehe :)

Njaa nu ska vi ta det lugnt... det är redan bestämt att jag ska till pansar...säger inskrivningsförättaren ngt annat kommer jag övertala honom att jag ska till pansar..men lovar...

Hade det inte vart pansar hade det vart samband...älskar tala i RA

Hmmm... 20 dagar kvar om 2 timmar tills 18

hehe :angry:

Njaa nu ska vi ta det lugnt... det är redan bestämt att jag ska till pansar...säger inskrivningsförättaren ngt annat kommer jag övertala honom att jag ska till pansar..men lovar...

Hade det inte vart pansar hade det vart samband...älskar tala i RA

Hmmm... 20 dagar kvar om 2 timmar tills 18

nu vet jag inte hur vältränad du är Lillan. men jag vill jättegärna ha med en tjej i min grupp. Batteriplats grupp på A9. du kanske kan bli GB det hade jag gillat.

*Hoppsan kanske sade för mycket där* :angry: :inlove

ja får väl nöja mig med att mitt pluton befäl antagligen blir en tjej..men lillan sök pansar i skövde iallafall ;)

men kanske vi ska försöka återgå till topicen istället för diskutera om/med lillan ;)

Ehmm..vi kan ordna en ny topic...vart ska Lillan och ..ja vad för tjänst ska hon ha...

Shadow... om jag säger som såhär... Jag är bland de starkaste i min klass..inte bara tjejer räknat nu :P

=)

Men skicka gärna lite såna här trevliga privata brev och tipsa om vad ni tror skulle passa mig...

:angry:

//Lillan

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...