Guest Challe Posted December 4, 2005 Report Share Posted December 4, 2005 Satt o skumma igenom tråden om "Tjejer som Jägare" och fick se att brorsan hund, som han hade som tjänstehund på MPJ K3, var omtalad som K3 fasa. Inte helt överaskande, då jag vet att det florerar alla möjliga historier kring Börje. Både sanna och osanna. Är nu lite nyfiken på om det finns fler som har något att berätta om denna lätt missförstådda jycke? Skulle isåna fall vara kul att läsa om det! Tack på förhand/ Challe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Flugan72 Posted October 30, 2007 Report Share Posted October 30, 2007 Satt o skumma igenom tråden om "Tjejer som Jägare" och fick se att brorsan hund, som han hade som tjänstehund på MPJ K3, var omtalad som K3 fasa.Inte helt överaskande, då jag vet att det florerar alla möjliga historier kring Börje. Både sanna och osanna. Är nu lite nyfiken på om det finns fler som har något att berätta om denna lätt missförstådda jycke? Skulle isåna fall vara kul att läsa om det! Tack på förhand/ Challe! Haha! Jag känner väl till Börje. Han var hund i min grupp 91-92. Det var ingen hund att leka med. Challe, jag antar att du heter P--------t. Flugan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.