Guest J-Star Posted November 24, 2005 Report Share Posted November 24, 2005 Koncept: 1) Samla ihop pengar till en ny XBox 360 2) Köa så att man är bland de första som får den. 3) Så fort man kommit utanför affären, slå den i småbitar framför fortfarande köande fans. http://www.smashmyxbox.com iPod har också fått en smäll av släggan... PS3 och Nintendo Revolution är på gång. /J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steken Posted November 24, 2005 Report Share Posted November 24, 2005 Roligt? Ja Kommer jag deltaga? Nej. När jag får vantarna på en 360 kommer jag vårda den ömt. Sidan fungerade dock inte för mig, men är bekant med det hela sedan tidigare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spett och slägga Posted November 24, 2005 Report Share Posted November 24, 2005 Han tyckte nog 360´n hade taskig "upplösning" Link to comment Share on other sites More sharing options...
simon Posted November 25, 2005 Report Share Posted November 25, 2005 Jag vet inte riktigt om jag tycker att den ev. sadistiska tillfredställelsen som infinner sig efter att ha slagit sönder 360'n framför kön står i proportion till priset... :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
C DK012 Posted November 27, 2005 Report Share Posted November 27, 2005 Minns när en av mina vänner hittade en femhundring på gatan och gick fram till första bästa på gatan och rev den i småbitar framför ögonen på honom. Roligare än man kan tro faktiskt, mindre kul den 24:e samma månad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.