Jump to content

Sidan SoldF

Guest

Recommended Posts

Många foton kommer att bytas ut mot nya, större och bättre versioner.

Bådar inte gott för oss modem riddare kanske ??? ???

Varför har inte själva sidan SoldF.com diskuterats på forumet??  Vad som kan förbättras mm Det kanske har pratats om det före mitt inträde här på forumet eller på chatten kanske som man varit utestängd från (jävla XP) :withstupid .

"jävla XP"..?

Du menar väl inte att du IRC'ar via Windoze? Vad är det för fel på mIRC, XChat eller nåt annat IRC-progg? :D

Å andra sidan, kör man Wintendo får man banne mig skylla sig själv.. :devil

Det är för att motivera folk att skaffa bredband, mistaken. ;)

Vi får väl se vad som händer när Henke kommer hem, tror inte det kommer bli någon hemskt tung site att surfa på ändå. *hehe*

Men det är klart att åsikter om hur sidan/forumet ska se ut är välkomna.

Åsså ser du till att skaffa mIRC och meckla dig in på

irx.axpi.net

#soldf

Guest Radagast

själv orkar jag inte starta upp ett till mirc för att koppla mig till soldF's server. Enligt min mening borde kanalen flyttas till quakenet, mest för min egen bekvämlighet förstås :D

I ett försök att dra tillbaka tråden till ämnet kan jag bidra med en sak jag saknar när det gäller vapen och materiel man inte själv har använt; Mer personliga erfarenheter! Det är skitkul och intressant att läsa om ett vapensystem, men när folk som använt grejerna skriver vad just de tyckte bildar man sig lättare en uppfattning. Det är iallafall min åsikt, vad tycker ni?

/Aron

har bara haft ett klagomål om siten.. mailad Henke men fick som svar att ingen annan knappast hade det problemet.. nämligen SoldF.com's meny för komma till dom olika delarna funkar inte i netscape..

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...