Jump to content

Nästa generation soldater

granQ

Recommended Posts

jo du, stackar sate, dock tror jag inte han fattar vad han menar själv... Han menar nog dödandet, precis som att göra mål i fotboll, ett sätt att skaffa poäng.

Annars har vi en ny jägarkandidat.. :)

jo dessutom så snappar tidningar gärna upp varanat ord eller något.. och en lång förklaring kan komma men dom väljer bara den biten för det blir ju bäst.. en annan tanke som slog mig är hur stolt hans mamma känner sig ;)

Guest Lt. payne
Om dataspel påverkade folk skulle folk födda på 70-talet springa omkring och jaga piller i i mörka rum och lyssna på monoton musik :)

Vi som var unga på 70-talet gjorde ju tvärtom.

Vi gled omkring,åt piller i ljusa rum och lyssnade på skön musik.. :)  :)  (if you remember) ;)

jaja undrar vad det "vanliga" folket säger om oss som lider av denna mentala defekt att vi gillar krypa i dyngan, ligga på skjutbanan samt ha folk som gapar på oss i ur o skur... :inlove  Man skulle kunnat trott att det berodde på kemikalier, tv, dataspel eller något... Personligen tror jag att något gått fel i födseln.  :cool:  Farfar var gammal stolt fanjunkare, Farsan var konstnär, ateist och skulle vägra ens hålla i ett vapen, jag började i 14års åldern... Kanske är nån varannan generations grej... :D

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...