Magnus Posted August 16, 2002 Report Share Posted August 16, 2002 Klipp och klistra: http://www.expressen.se/article.asp?id=119033 Varför gör man en sån grej? Smakar det gott? Hur blir bakfyllan? Blir spyfärdig av att tänka på det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 16, 2002 Report Share Posted August 16, 2002 Jepp, we´re going dooooown... Hur f*n kommer man ens på tanken undrar ju då jag? Tvål? "T-röd, när du har tänkt klart"(Yrrol) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArvidA Posted August 16, 2002 Report Share Posted August 16, 2002 Som du sa; Puckon!! Men de blir ju iaf riktig rena i magen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radarjägare Posted August 16, 2002 Report Share Posted August 16, 2002 Löddrar det när man skiter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fairfax Posted August 16, 2002 Report Share Posted August 16, 2002 Lol, snacka om budget fylla. Tror dock inte att den är så nyttig den här decifektionsgelen.Den innehåller långt mer än bara alkohol... Den innehåller isopropylalkohol = en förgrenad alkohol med hyffsat lång kolkedja. Den är direkt dödlig om du dricker den... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 16, 2002 Report Share Posted August 16, 2002 Lite skit rensar magen brukar man säga. Hur blir det när man gör tvärtom? ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radarjägare Posted August 16, 2002 Report Share Posted August 16, 2002 jag tror bakfyllan man får dagen efter kvällen innan blir ett rent H-E ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlåGul -1 Ing Posted August 16, 2002 BlåGul -1 Report Share Posted August 16, 2002 MOHAHAHAHAHAAAAAA!!!!!! Tror jag sett dessa typer i parken där.. nej. Det är inte "vanliga" ungdomar. det är lite udda folk ser det ut som! KALAAAS! :baaa :P Varför dricker du tvålen?– Folk tror väl inte att jag är klok. Men jag har inga pengar att köpa öl eller riktig alkohol för. Jag har inte fått nån lön än. Ibland säger vi att ”tänk om vi ändå hade haft råd med hembränt”. Tvålen är ett substitut för riktig alkohol. Smakar det inte äckligt? – Det finns två sorter. Den ena smakar sprit. Den andra är med någon sorts citrondoft. Den smakar rengöringsmedel. Men löddrar inte. tihi.. tihi.. *börjar få ont i magen* HAhahaaaaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radarjägare Posted August 16, 2002 Report Share Posted August 16, 2002 Det är tur att en 18åring kan säga att hon själv vet vad hon håller på med men en 14 åring är omogen *S* men tänk vilket partytrick Link to comment Share on other sites More sharing options...
TangoXray Posted August 16, 2002 Report Share Posted August 16, 2002 Jösses!! Har Expressen betalt dom för att säga detta eller har dom redan fått skador? LOOOOOL /TangoXray Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted August 16, 2002 Author Report Share Posted August 16, 2002 Man får väl se det positiva i det hela, man slipper borsta tänderna när man ska lägga sig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super Matrosen Posted August 16, 2002 Report Share Posted August 16, 2002 Jo man undrar ju hur det står till i hjärnan på dagens ungdomar egentligen.Det går utför med sverige hehe. Dricker man tvål e man fan inte mogen... Mitt tips till henne eftersom hon säger att hon inte har pengar.....SKIT I ATT SUPA FÖR I H-E!!.Hört talas om vita veckor kanske?...idiot Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Carlsson Posted August 16, 2002 Report Share Posted August 16, 2002 LOL Jisses.. det är ju fan så man baxnar.. dricka tvål Dom kan ju testa att dricka jodopax istället.. det gjorde en jag känner på fyllan av misstag i sommar. Det var obra, det blev akuten direkt.. Tydligen så hade han haft en colaflaska med jodopax i kylen (fråga mig inte varför... ). Så blev han lite törstig mitt i natten och tog sig en rejäl klunk... mmm.. cola.. :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeadHead Posted August 16, 2002 Report Share Posted August 16, 2002 Vad är Jodopax? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doggydriver Posted August 16, 2002 Report Share Posted August 16, 2002 Jojo, man tager vad man haver.... Nämen alltså fyfan, fattar inte jag, bakfyllefisarna då? Och om man spyr? Måste ju bli som något jävla såpbubble-raklödder-konvent... Har man inte ens råd med dunken borde man ha lugnat sig för länge sedan. Sen har vi ju det hon sade att hon mest är rädd för att bli alkoholiserad... För sent damen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted August 16, 2002 Author Report Share Posted August 16, 2002 Toll: Exakt, hon sa i intervjun att hon söp sig full 3-4 dagar i veckan. Gör man det, och på TVÅL dessutom, är man fan alkis ända ut i fingertopparna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Carlsson Posted August 16, 2002 Report Share Posted August 16, 2002 Vad är Jodopax? Jodopax är ett desinfektionsmedel med jod.. brunt till färgen. "JODOPAX VET. Innehåller 5 % jod som jodofor och 15 % ättiksyra. Skall spädas före användning. Har kraftig och snabb effekt på bakterier även på salmonella, svampar och virus." http://www.hogbergaab.se/tvatt/289.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 16, 2002 Report Share Posted August 16, 2002 Oh, gud! Fu Carlsson... hur smakade det ??? Kommer att tänka på Robert Gustavsson:s imitation av DLK:s Hockey Frilla i "I Manegen Med Glenn Killing" när han dricker klorin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 16, 2002 Report Share Posted August 16, 2002 men HALLÅÅÅÅ!!! tvål e gott! "Å där satt den djäveln, å sniffa ARIEL" kan de va därifrån dom fick ideen? :what: uppfinningsrika e dom iaf... fisa bubblor e iof ett partytrick som heter duga... :0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Carlsson Posted August 16, 2002 Report Share Posted August 16, 2002 att: Yman Vet inte hur det smakade men kan tänka mig att det inte var en rolig upplevelse... :P Det var inte jag som drack det utan en jag känner.. han fick som sagt åka till akuten.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 16, 2002 Report Share Posted August 16, 2002 Jag undrar bara HUR dom kommer på att man får en fylla av det?? Provar dom att dricka allt dom kommer över och för statistik på effekten? Vem f**n kommer på det briljanta att dricka tvål på en offentlig mugg? Det här landet har en hel del seriöst störda barn.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted August 18, 2002 Report Share Posted August 18, 2002 En sak som stör mej är att hon är 18år, vilket betyder att hon har rösträtt... :( Nu fattar jag varför det inte fanns någon tvål i bajamajorna :0 Hade totalt missat den artikeln när jag var på kalaset i fredags... Hela city var fullt med små äckliga småfulla snorungar...Väktare och poliser överallt för att hålla kollen på packet ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 18, 2002 Report Share Posted August 18, 2002 Håller med dig niefhel... hon har röst rätt skrämmande tanke:( Var vårt land är påvägg är en bra fråga! Så jädra många idag använder dvs medel varav vissa är substitut för droger... som tex bhutan gas ( tändar gas), GHB (ps från början rengöringsmedel...:( osv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 18, 2002 Report Share Posted August 18, 2002 Jag undrar bara HUR dom kommer på att man får en fyllaav det?? Provar dom att dricka allt dom kommer över och för statistik på effekten? Vem f**n kommer på det briljanta att dricka tvål på en offentlig mugg? Det här landet har en hel del seriöst störda barn.... Det finns väl en del hobbykemister i landet kanske ??? Tex hörde jag att det skall gå och destilera t-röd. verkar ju också väldans smart!! Rykten sprider sig snabbt, så det räcker väl att någon har fått reda på vad som finns i tvålen...sen sprider det sig, som sagt, snabbt. Kan nog jag tänka mig iaf. Vet inte om jag tillförde så mycket men.. Hej! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlåGul -1 Ing Posted August 18, 2002 BlåGul -1 Report Share Posted August 18, 2002 Tex hörde jag att det skall gå och destilera t-röd.verkar ju också väldans smart!! Ska den destilleras? Det är därför jag alltid blir så dålig när jag är på kalas.... får väl prova det nästa gång. ;) Det ska väl gå att vänja sig vid nästan vilken skit som helst? Tvivlar på att tvålen smakade godis i början.. och kräkmedel å skit i T-röd mår man säkert inte heller bra av. I början. Men försöker man bara tillräckligt länge så.. "Det som inte dödar härdar" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delta Golf Posted August 18, 2002 Report Share Posted August 18, 2002 Vem f**n kommer på det briljantaatt dricka tvål på en offentlig mugg? *bara asgarvar* JÄVLA MUPPAR! :D Ja grabbar, var glada att de har exakt lika mycket att säga att säga till om som vi andra *lol* ------------------------------ Om du vill ha flera smilies efter varandra måste du göra mellanslag. The Swede Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lillan Posted August 19, 2002 Report Share Posted August 19, 2002 "– Det är väl en sak om jag dricker. Jag är 18 och vet vad jag gör. Men en 14-årig tjej… Det är inte bra." Ånej, så hemskt... en fjortis dricker men jag som bara är 4 år äldre vet vad jag gör... jo tjena´... När jag hörde talas om det trodde jag det var ett skämt...´patetiskt är det... Håll er till öl säger jag... inte några jä*** tvålar, vad ska hända härnest... "Jeanette, 15, full på schampo, läs om det bara i..." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lt. payne Posted August 19, 2002 Report Share Posted August 19, 2002 Se det positiva i det! Hon sparar ju skogen,för hon behöver ju inget toapapper!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
målobs Posted August 19, 2002 Report Share Posted August 19, 2002 Tex hörde jag att det skall gå och destilera t-röd.verkar ju också väldans smart!! Ska den destilleras? Det är därför jag alltid blir så dålig när jag är på kalas.... får väl prova det nästa gång. ;) Ska man ändå destillera är det väl bättre med jäst och socker = mäsk. Garanterat bättre än t-röd trots att det inte blir speciellt bra om man inte har en mycket noggran anläggning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radarjägare Posted August 19, 2002 Report Share Posted August 19, 2002 Tex hörde jag att det skall gå och destilera t-röd.verkar ju också väldans smart!! Ska den destilleras? Det är därför jag alltid blir så dålig när jag är på kalas.... får väl prova det nästa gång. ;) Det ska väl gå att vänja sig vid nästan vilken skit som helst? Tvivlar på att tvålen smakade godis i början.. och kräkmedel å skit i T-röd mår man säkert inte heller bra av. I början. Men försöker man bara tillräckligt länge så.. "Det som inte dödar härdar" en flaska t-röd silas genom en limpa, helst vört-limpa, å se, du har då sprit *S* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.