Jump to content

Puckon?

Magnus

Recommended Posts

Lol, snacka om budget fylla.

Tror dock inte att den är så nyttig den här decifektionsgelen.Den innehåller långt mer än bara alkohol...

Den innehåller isopropylalkohol = en förgrenad alkohol med hyffsat lång kolkedja. Den är direkt dödlig om du dricker den...

• BlåGul -1

MOHAHAHAHAHAAAAAA!!!!!!  

Tror jag sett dessa typer i parken där.. nej. Det är inte "vanliga" ungdomar. det är lite udda folk ser det ut som!

KALAAAS!  :baaa :P

Varför dricker du tvålen?

– Folk tror väl inte att jag är klok. Men jag har inga pengar att köpa öl eller riktig alkohol för. Jag har inte fått nån lön än. Ibland säger vi att ”tänk om vi ändå hade haft råd med hembränt”. Tvålen är ett substitut för riktig alkohol.

Smakar det inte äckligt?

– Det finns två sorter. Den ena smakar sprit. Den andra är med någon sorts citrondoft. Den smakar rengöringsmedel. Men löddrar inte.

tihi.. tihi..  *börjar få ont i magen* HAhahaaaaa.

Guest super Matrosen

Jo man undrar ju hur det står till i hjärnan på dagens ungdomar egentligen.Det går utför med sverige hehe. Dricker man tvål e man fan inte mogen...

Mitt tips till henne eftersom hon säger att hon inte har pengar.....SKIT I ATT SUPA FÖR I H-E!!.Hört talas om vita veckor kanske?...idiot

LOL :) Jisses.. det är ju fan så man baxnar.. dricka tvål

Dom kan ju testa att dricka jodopax istället.. det gjorde en jag känner på fyllan av misstag i sommar. Det var obra, det blev akuten direkt.. Tydligen så hade han haft en colaflaska med jodopax i kylen (fråga mig inte varför... :D). Så blev han lite törstig mitt i natten och tog sig en rejäl klunk... mmm.. cola.. :P

Jojo, man tager vad man haver....

Nämen alltså fyfan, fattar inte jag, bakfyllefisarna då? Och om man spyr? Måste ju bli som något jävla såpbubble-raklödder-konvent... Har man inte ens råd med dunken borde man ha lugnat sig för länge sedan. Sen har vi ju det hon sade att hon mest är rädd för att bli alkoholiserad... För sent damen?

Oh, gud! Fu Carlsson... hur smakade det ???

Kommer att tänka på Robert Gustavsson:s imitation av DLK:s Hockey Frilla i "I Manegen Med Glenn Killing" när han dricker klorin :)

men HALLÅÅÅÅ!!! tvål e gott! "Å där satt den djäveln, å sniffa ARIEL" kan de va därifrån dom fick ideen? :what:

uppfinningsrika e dom iaf... fisa bubblor e iof ett partytrick som heter duga... :0

Jag undrar bara HUR dom kommer på att man får en fylla

av det?? Provar dom att dricka allt dom kommer över och för statistik på effekten?

Vem f**n kommer på det briljanta

att dricka tvål på en offentlig mugg?

Det här landet har en hel del seriöst störda barn....

En sak som stör mej är att hon är 18år, vilket betyder att hon har rösträtt... :(

Nu fattar jag varför det inte fanns någon tvål i bajamajorna :0 Hade totalt missat den artikeln när jag var på kalaset i fredags... :)  Hela city var fullt med små äckliga småfulla snorungar...Väktare och poliser överallt för att hålla kollen på packet ???

Håller med dig niefhel... hon har röst rätt skrämmande tanke:(

Var vårt land är påvägg är en bra fråga! Så jädra många idag använder dvs medel varav vissa är substitut för droger... som tex bhutan gas ( tändar gas), GHB (ps från början rengöringsmedel...:( osv

Jag undrar bara HUR dom kommer på att man får en fylla

av det?? Provar dom att dricka allt dom kommer över och för statistik på effekten?

Det här landet har en hel del seriöst störda barn....

Det finns väl en del hobbykemister i landet kanske ??? :)

Tex hörde jag att det skall gå och destilera t-röd.

verkar ju också väldans smart!! :)

Rykten sprider sig snabbt, så det räcker väl att någon har fått reda på vad som finns i tvålen...sen sprider det sig, som sagt, snabbt. Kan nog jag tänka mig iaf.

Vet inte om jag tillförde så mycket men..

Hej!

• BlåGul -1

Ska den destilleras?

Det är därför jag alltid blir så dålig när jag är på kalas....  får väl prova det nästa gång. ;)

Det ska väl gå att vänja sig vid nästan vilken skit som helst?

Tvivlar på att tvålen smakade godis i början.. och kräkmedel å skit i T-röd mår man säkert inte heller bra av. I början. Men försöker man bara tillräckligt länge så..

"Det som inte dödar härdar"

*bara asgarvar*

JÄVLA MUPPAR!:D :D :):D

Ja grabbar, var glada att de har exakt lika mycket att säga att säga till om som vi andra *lol*

------------------------------

Om du vill ha flera smilies efter varandra måste du göra mellanslag.

The Swede

Guest Lillan

"– Det är väl en sak om jag dricker. Jag är 18 och vet vad jag gör. Men en 14-årig tjej… Det är inte bra."

Ånej, så hemskt... en fjortis dricker men jag som bara är 4 år äldre vet vad jag gör...

jo tjena´...

När jag hörde talas om det trodde jag det var ett skämt...´patetiskt är det...

Håll er till öl säger jag... inte några jä*** tvålar, vad ska hända härnest...

"Jeanette, 15, full på schampo, läs om det bara i..."

Ska den destilleras?

Det är därför jag alltid blir så dålig när jag är på kalas....  får väl prova det nästa gång. ;)

Ska man ändå destillera är det väl bättre med jäst och socker = mäsk.

Garanterat bättre än t-röd trots att det inte blir speciellt bra om man inte har en mycket noggran anläggning.

Ska den destilleras?

Det ska väl gå att vänja sig vid nästan vilken skit som helst?

Tvivlar på att tvålen smakade godis i början.. och kräkmedel å skit i T-röd mår man säkert inte heller bra av. I början. Men försöker man bara tillräckligt länge så..

"Det som inte dödar härdar"

en flaska t-röd silas genom en limpa, helst vört-limpa, å se, du har då sprit *S*

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...