wigurt Posted November 15, 2005 Report Share Posted November 15, 2005 Snälla hjälp mig vad är de för låt som spelas? jag har letat överallt på alla sätt men vad är de för låt som spelas i filmen? Blågul får gärna tabort kasta låsa osv med den här tråden såfort jag har fått ett svar tack på förhand, hjälp mig sova inatt... förövrigt förbannat bra muckarfilm och låten också. FILMEN EDIT: la till lite och ändrade adressen på ftp så låten ligger tillsammans med filmen nu ifall någon annan själ vill ha den :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ignis nitidus Posted November 15, 2005 Report Share Posted November 15, 2005 Manowar - Call to arms med reservation för ev. fel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wigurt Posted November 15, 2005 Author Report Share Posted November 15, 2005 Manowar - Call to arms med reservation för ev. fel. Tack så mycket nu kan jag sova ikväll, fan ja trodde de va Manowar så jag laddade hem alla album jag hittade meninte fan hittade jag låten tack ska du ha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snabeldraken Posted November 17, 2005 Report Share Posted November 17, 2005 Ett tips till alla som vill veta vad låtar heter är att skriva in en textrad som man tydligt hört och lägga till ordet "lyric" på google, funkar i 9 fall av 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.