Jump to content

Varför man ska vara snäll på Internet

Hans Engström

Recommended Posts

• Super Administrators

Wohh 0wn3d !

Det "kanske " gick lite överstyr när de postar retusherade bilder öppet på snubben, och folk börja telefontrakasera hit o dit.. fick aldrig riktigt koll på vem som ringde vem.. men det lät jobbigt iaf.

wikipedia-grejen var kanske oxå lite för mycket, .com siten också

Men visst.. han lär nog tänka 24 gånger innan han gör nån deal på nätet nästa gång.

Inte så smart...

Hur gör de för att få fram all personinfo?

Det går om man bara kan trixen eller känner rätt folk. Vi har haft nått exempel här då någon var inne och trampade på hemligklassade saker. Där vi fick fram istort sett all info från källan som vi kunde rapportera till myndighet. Dock som ni förstår är det inget vi vill eller kommer att skylta med på samma sätt som i exemplet ovan på öppet forum, ej heller tillåta att andra gör det här.

Det här med att vara anonym på internet är gaaaanska subjektivt.. :)

(hälsningar till alla forumstroll) :lala:

Jag ligger på sid. 13, är resten bara skitsnack eller svarar lillkillen vettigt någon gång?

Nej, det är bara slöseri med tid att läsa resten. Det är inte ofta man ser personer som troligtvis hade gjort större bidrag till mänskligheten genom stamcells forskning.

Nu är den tråden stängd.

Nu kan man bara vänta och se om checken går igenom.

Jag ligger på sid. 13, är resten bara skitsnack eller svarar lillkillen vettigt någon gång?

Läste fram till sidan 40 eller nåt seriöst (hade väääldigt lite att göra igår :P ) resterande skummade jag igenom, det var ungefär där nånstans hela världen började hitta dit och upprepade typ samma kommentarer om att han var kokt i bajs osv. Killen ifråga är ju inte heller den brightaste som gått i ett par skor direkt. Han yttrar sig lite då och då med kommentarer som bara förvärrar hans sits.. Rätt så skoj faktiskt. Dom har ju postat bilder från hans yearbook, bilder på hans föräldrar,flickvän,kåken han bor,även en ljudupptagning när han snackar in på telesvar mm. Hade jag varit han så hade jag nog krupit till korset omgående om inte annat för att få det att sluta men det verkar han inte fatta.. En sak är säker man lär ju inte glömma hans namn i första taget iaf.. Finns en till tråd där han gör ett halvlamt försök att be om ursäkt .. Fortfarande väldigt oklart om checken som han skickade gått igenom..

• Super Administrators

nu är jag inte säker men sista kommentaren från Wenzel eller vad han hette är på sid 17-18 nånstans.

Mike fick ju checken och det löste väll sig tror jag. Han skickade tillbaka allt direkt när det kom utan att öppna nått och behövde inte betala nått.

På sid 25 finns yearbookbilderna.. efter det barkar allt åt skogen och resten är mest bullshit och bashing.

tills s40 nånstans då Mikes fru skriver och ber folk sluta ringa.

nu är jag inte säker men sista kommentaren från Wenzel eller vad han hette är på sid 17-18 nånstans.

Mike fick ju checken och det löste väll sig tror jag.

Inte riktigt. Sista budet var att Mike hade stora problem att hitat ett ställe som ville ta emot checken.

/J

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...