Guest Posted June 11, 2002 Report Share Posted June 11, 2002 Jag har ett par monteringsanordningar för fullstora medaljer att sälja om någon är intresserad. Tillverkad i England och med plats för sex medaljer i bredd. Du antingen viker medaljerna eller syr fast dem med ett par stygn i därför avsedda hål. Anordningen sätts fast på uniformer med en stor nål på baksidan. Pris 150:-/st Infogar en bild i morgon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casca Posted June 11, 2002 Report Share Posted June 11, 2002 Vad bra. Jag behöver 2 st. Hur göra? Casca Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dexter Posted June 11, 2002 Report Share Posted June 11, 2002 Jag har ett par monteringsanordningar för fullstora medaljer att sälja om någon är intresserad. Tillverkad i England och med plats för sex medaljer i bredd Jag som trodde man bara fick ha tre medaljer i rad. Men det kanske bara gäller släpspännen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
APC-mannen Posted June 12, 2002 Report Share Posted June 12, 2002 Har inte direkt med medaljribba att göra, men ändå... Vart hittar man FM:s miniatyrmedaljer? Och vad kostar de? Nån som köpt som verkligen vet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 12, 2002 Report Share Posted June 12, 2002 Med medaljer får man om man har många trycka ihop dem så gott det går, eftersom man bara får bära en rad. Glömde prylen hemma i morgon, så jag får scanna in den i morgon i stället. Jag återkommer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KattenJansson Posted June 12, 2002 Report Share Posted June 12, 2002 "medaljribba". Kul namn ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 12, 2002 Report Share Posted June 12, 2002 Så här ser de ut: Längd 19 cm. Intresserade kan lämna ett meddelande. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dexter Posted June 13, 2002 Report Share Posted June 13, 2002 Med medaljer får man om man har många trycka ihop dem så gott det går, eftersom man bara får bära en rad. Aha.. Då förstår jag.. Kan bli lite lurigt att få med alla medaljer på en rad ibland. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts