Jump to content

Lillsjölägret LG

Guest Nilsson.J

Recommended Posts

Guest Nilsson.J

Jag har hört att det finns många historier om vad som händer/ har hänt på lillsjölägret på LG i kungsängen.

Folk som blivit dödade, blodfläckar på väggarna och den tyngsta bevakningen på hela livgardet...

jag skulle vilja höra lite mer historier? nån som vet nått eller sett nått själva?

Jag har hört att det finns många historier om vad som händer/ har hänt på lillsjölägret på LG i kungsängen.

Folk som blivit dödade, blodfläckar på väggarna och den tyngsta bevakningen på hela livgardet...

jag skulle vilja höra lite mer historier? nån som vet nått eller sett nått själva?

Håhåjaja, nu har det varit spökstund på fritis. Allvarligt, vad är det för trams du hört och från vem?

• 2 weeks later...
Guest Nilsson.J
Man kanske inte ska tro på allt man hör... :wub:

Edit: grisfinger

Observera att jag inte har sagt att jag tror på det...

jag vill bara veta om nån mer har hörst nått..jag tycker det låter som fylle jidder jag med...särskilt när folk berättar om stora djur som typ äter folk eller va fan de var...

Vad är "Ovissheten" för nått? antar att det är ngn övning?

• 2 years later...

Återupplivar en gammal tråd, då jag också hört att det skall spöka på lillsjölägret.

Dom skulle berätta allt när det var mörkt i tältet, med tydligen har det aldrig blivit tillräckligt mörkt :)

Men skulle vara ytterst roligt om någon kunde återberätta dessa historier,då de verkar sjukt konstiga och fungerar säkert att skrämma komiga Ungdommar med... :)

Jag har hört att spöket äter upp den mest rädda väringen där, så se till att inte vara mest rädd trädet ;)

Kachiing!

Annars är det kanske någon gropälg från Älvdalens skjutfält som oroligt stryker omkring i sällsakp med en bitter släntbjörn.......

Jag har hört att spöket äter upp den mest rädda väringen där, så se till att inte vara mest rädd trädet ;)

Så länge det finns levande människor i närheten är jag inte rädd. Aldrig mera rädd, som Loke säger :)

Men gärna om det finns några historier så vill jag höra dom. Alltid roligt att höra dumheter som folk hittat på att skrämma väringar på :)

Så länge det finns levande människor i närheten är jag inte rädd. Aldrig mera rädd, som Loke säger :bash:

Fast under GU är ju just dina kamrater det största hotet mot din säkerhet och fortsatta överlevnad ...

Så länge det finns levande människor i närheten är jag inte rädd. Aldrig mera rädd, som Loke säger :bash:

Det är väl levande människor som är mest läskiga och farliga? Döingar brukar vara ganska harmlösa... (Kanske lite illaluktande och obehagliga att se på innan man vant sig.)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...