Fö strv 122 Posted September 22, 2002 Report Share Posted September 22, 2002 Förevisningar, materielutställningar mm. Be there! Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvPrsk Posted September 22, 2002 Report Share Posted September 22, 2002 I will... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted September 22, 2002 Report Share Posted September 22, 2002 Me too. Detta kan man ju inte missa. The Swede Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 22, 2002 Report Share Posted September 22, 2002 Klart man är där.... Man bor ju ändå i staden.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted September 22, 2002 Report Share Posted September 22, 2002 funderar faktiskt på att ta bussen dit. det finns ju mycket att se. ni kommer troligen se mig där. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LRRP Posted September 22, 2002 Report Share Posted September 22, 2002 Hmmm, mjo kanske tar och gör mig en sväng dit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted September 22, 2002 Report Share Posted September 22, 2002 LRRP: Glöm inte taxen ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pansardvärg Posted September 22, 2002 Report Share Posted September 22, 2002 Vi ska inte ha en dejt då eller??? typ träffas utanför matsalen o sen gå runt o ljuga lite o sånt?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted September 22, 2002 Report Share Posted September 22, 2002 jag e på. (har dock inte gjort vpl än, men jag kan ju alltid lyssna på er gubbar) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 22, 2002 Report Share Posted September 22, 2002 Låer ju inte helt fel faktiskt, istället för att gå runt och undra om han är den osv... föressten, jag är inte gubbe, för jag studerar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted September 22, 2002 Report Share Posted September 22, 2002 alla över 18 är gubbar således räknar jag mig själv som gubbe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted September 22, 2002 Report Share Posted September 22, 2002 Nej!!! Jag missar allt ihop, det hade man ju gärna varit på... Jag är i Falsterbo och pangar grg hela veckan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted September 22, 2002 Report Share Posted September 22, 2002 Nej!!! Jag missar allt ihop, det hade man ju gärna varit på... Jag är i Falsterbo och pangar grg hela veckan Jaa, usch så synd vi alla tycker om dig. Life sucks å allt det där. GRG... *mummel* jävlar vad elak du är. :shaun Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 22, 2002 Report Share Posted September 22, 2002 Klart man är där.... Man bor ju ändå i staden.... Bor du i Skövde!? Herre min skapare, då behöver du hjälp... ;) Hmm, skall vi som bor i Göteborg åka gemensamt upp kanske? så splittar vi å soppapengarna! Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvPrsk Posted September 22, 2002 Report Share Posted September 22, 2002 Ja, varför inte alla från forumet som ska dit kanske ska ha en röd nejlika i kavajen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted September 22, 2002 Report Share Posted September 22, 2002 Ja, varför inte alla från forumet som ska dit kanske ska ha en röd nejlika i kavajen... Börjar det inte bli lite äckligt nu? ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvPrsk Posted September 22, 2002 Report Share Posted September 22, 2002 Ja, varför inte alla från forumet som ska dit kanske ska ha en röd nejlika i kavajen... Börjar det inte bli lite äckligt nu? ??? Nej, Ing! Det blir det bara om du kommer... ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 22, 2002 Report Share Posted September 22, 2002 Det kostar drygt 90:- Med x200 sista minuten Gbg-Skövde... Bor du i Skövde!? Herre min skapare, då behöver du hjälp... Du är inte den förste som säger det... Men det är en trevlig Högskola... :baaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 22, 2002 Report Share Posted September 22, 2002 Bor du i Skövde!? Herre min skapare, då behöver du hjälp... Du är inte den förste som säger det... Men det är en trevlig Högskola... <!--emo&:baaa OK, här är ytterligare en Skövdebo... Går även jag på Högskolan :0 Fu Dahlberg: var bor du ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted September 23, 2002 Report Share Posted September 23, 2002 nu är det spikat och klart. jag kommer (om jag så skall behöva cykla 5 mil) vart ska vi träffas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 24, 2002 Report Share Posted September 24, 2002 Hmm, skall vi som bor i Göteborg åka gemensamt upp kanske?så splittar vi å soppapengarna! Jag vill med!, men jag kanske behöver skjuts.. Åker man förbi Uddevalla när man åker till Skövde från GBG ? Fast det borde ju finnas en mer "rak" väg eller?? Om inte annat så skulle det vara trevligt med en så där träffas-utanför-någonting-och-gå-tillsammans ? så att jag kanske kan lära mig något av er gammelrävar. Nej!!! Jag missar allt ihop, det hade man ju gärna varit på... Jag är i Falsterbo och pangar grg hela veckan Då skall du på samma kurs som min bror. trevligt ;) Eller skulle han kanske inte dit..jaja, strunt samma. NU gällde det pansardagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sunken Posted September 26, 2002 Report Share Posted September 26, 2002 Självklart kommer man till skövde den 5 okt. Skall bli skojigt att träffa alla gamla polare på kompaniet Å vi kanske ses där vem vet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 26, 2002 Report Share Posted September 26, 2002 Kan inte alla forumsmedlemmar ha något utmärkande på sig/med sig. typ en ballong kanske ? (grön? ) eller att ngn går med en megafon och ropar in alla ?? Annars kommer man ju bara gå och undra vilka som är den och vem som är han eller hon eller den osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted September 26, 2002 Report Share Posted September 26, 2002 jag föreslår att vi möts FRAMFÖR 103an som står utanför MSS. det borde alla se. förste man dit håller i pipan så att vi vet att det är en av våra egna. ok? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 26, 2002 Report Share Posted September 26, 2002 kl 13:25 bränner vi av en slangladdning vid trumslagaren (matsalen) Då kan alla Soldf:are dra sig ditår... Eller kanske inte... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 26, 2002 Report Share Posted September 26, 2002 jag föreslår att vi möts FRAMFÖR 103an som står utanför MSS.det borde alla se. förste man dit håller i pipan så att vi vet att det är en av våra egna. ok? Håller med. (Fast jag vet ju inte om jag kommer, men viljan finns. Och den kan ju flytta berg eller vad det nu det är som säger ;) ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 26, 2002 Report Share Posted September 26, 2002 Låter inte helt fel... men ett klockslag? skulle inte vilja stå där och hålla hela dagen Detta är T2 till höger ligger MSS och 103:an.. om någon undrar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lill Krigarn Posted September 26, 2002 Report Share Posted September 26, 2002 ska kanske oxå dit..... ingen som tar en sväng förbi helsingborg på vägen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted September 26, 2002 Report Share Posted September 26, 2002 jag kommer vara där före 1000 (invigningen är då) om ni undrar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 26, 2002 Report Share Posted September 26, 2002 Veckans vredesutbrott går till Vc för hans förmåga att åka på en obligatorisk kurs den här dan. Kommer inte upp tyvärr! TOLO vad är jag är... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.