Jump to content

Clintan regisserar 2 krigsfilmer

Vildmannen

Recommended Posts

Jo dessa har jag väntat på ett tag, kommer absolut vara se värda ...

Samtidigt så ser jag inte heller det som oförväntat då en av deras största symboler, som jänkarna har som minne när de höjde flaggan på iwo jima, men å andra sidan så tycker jag det är kul att de är neutrala och inte alltför patriotiska i de här filmerna som clintan regisserar (hoppas jag på i alla fall ), bra och ge ut 2 filmer, en som ger perspektiv från japanerna och den andra ur jänkarna..

Blir intressant och jämnföra de sen..

Har man en samling på krigsfilmer som överstiger 100st, så är man lite ivrig och få till lite mer på listan =)

Längtar till Pacific War som kommer ut 2006 nångång, Band of brothers fast Asien den här gången..

Kan ju samtidigt påpeka att en Koreansk film : Tae Guk Gi: The Brotherhood of War , är en av de bästa som någonsin gjorts, ligger på min 5 top lista inom kategorin krigsfilmer.

Längtar till Pacific War som kommer ut 2006 nångång, Band of brothers fast Asien den här gången..

Tyvärr lär det dröja betydligt längre. Enligt de som bygger om flygplan för serien har den varit nära att läggas ner, men nu är den bara kraftig försenad och har inget färdigt manus eller fastställt filmningsdatum. Dock har det nu kommit info om att manus nu snart är fullständigt, men att andra projekt "kan stå före".

2007-2008 är därför tyvärr mer rimligt. :2guns:

• 3 years later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...