Jump to content

Televiserade knivfånerier

Dr.Koma

Recommended Posts

@Flak: Framgår inte det av första inlägget?

John Locke är en karaktär i den populära serien Lost som i Sverige går på 4:an. Utan att avslöja för mycket (se serien! :banghead: ) kan sägas att han till ön har med sig en ansenlig mängd rätt läckra knivar till ön, något som någon uppenbarligen uppmärksammat (se länken), klarnade det?

Asså ba! Locke i serien Lost. äntligen en Tv karaktär man som knivnörd kan identifiera sig med.

:huh:http://p073.ezboard.com/flosttheunofficalf...tart=21&stop=24

Äh..har en egen Locke i min grp i IP...Ätkniv, Finkniv, Huggkniv, Skärkniv och jag vet inte allt vad den snubben har lyckats få med sig....Fast visst, tar ammon slut är det ju bara skicka fram plut egen knivkastare! :lol::banghead:

@Flak: Framgår inte det av första inlägget?

John Locke är en karaktär i den populära serien Lost som i Sverige går på 4:an. Utan att avslöja för mycket (se serien! :) ) kan sägas att han till ön har med sig en ansenlig mängd rätt läckra knivar till ön, något som någon uppenbarligen uppmärksammat (se länken), klarnade det?

Nu lättar dimman något!

Tack Andreas!

:)

Eh ganska lustigt, en kille med en hel låda full med knivar och en annan snubbe med en hel låda full med pistoler.

Och nu sitter de nere i bunkern och matar in siffror på DEN ENDA datorn som finns.

Alltså, den som konstruerat säkerheten kring vad det nu är de undviker genom att skriva in siffrorna var 108 e minut skulle få spöstraff!

Jaja, trovärdighet noll!

Fast ändå kan jag inte låta bli att titta.....skumt....

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...