Jump to content

Webbshopping

Bravo One

Recommended Posts

Är det någon som har några bra tips på webbshopping när det gäller militära åkläder och pylar. VAd jag vill undvika är de butiker med dålig service m.m.

Har själv bara beställt av http://www.mil-con.se/ och de var väldigt bra att beställa av. Har också varit i Mialitary shops butiker i STHLM och GBG men de hade inte så jäkla mycket om man tittat i katalogen innan.

Ställen jag har köpt ifrån

*recon.se = funkar stabilt

*militaryshop-internet = dåligt uppdaterad sida, krånglig beställningsgrej (enligt mig)/

militaryshop i GBG (enda jag varit i) = bra folk, som hjälper en med det mesta. Små bra saker som att slippa köpa katalogen när man nyss har köpt något där..

Kan tyckas som en självklarhet men det finns ju snålt fok också.

*mil-con = funkar helt felfritt, dock är ju inte alla grejer dom har är ju inte direkt högkvalitativa (blev det där rätt ?? :P )

Tjaa, det var nog det jag hade att erbjuda ;)

Recon har jättebra service. Sist jag beställde något så ringde dem upp mig, när dem inte hade allt i lager, och erbjöd en annan vara istället. Sånt gillar vi :D

Militaryshop satsar krutet på en bra katalog och det får websidan lida för... Annars är det ett vänligt bemötande och kunnig personal som möter en i butiken i GBG. :D

Billingedalens Hund & Vapen har jag bara beställt ifrån en gång, varken bu eller bä där.

Knivnet(garderoben) har jag oxå beställt ifrån en gång, där krånglade det med felleverans, till mig, av byxor med alldeles fel storlek. Så dem får minus ifrån mig ???

Knivnet(garderoben) har jag oxå beställt ifrån en gång, där krånglade det med felleverans, till mig, av byxor med alldeles fel storlek. Så dem får minus ifrån mig ???

Oj, men där har jag ju också beställt ifrån.

Första gången funkade det felfritt.

Andra gången när jag beställde så hände inte ett skit.

Fick ingen orderbekräftelse eller nåt..

Hoppas att sakerna inte kommer på posten snart. För dom har jag skaffat på annat sätt...

• 3 weeks later...
Guest Gone_crazy
Militaryshop satsar krutet på en bra katalog och det får websidan lida för... Annars är det ett vänligt bemötande och kunnig personal som möter en i butiken i GBG. :)

Även i STHLM...

De får ta och skärpa till sig på webside-fronten.

De har ju knappt uppdaterat på ett (1) år?

Det är dåligt...

Håller med om recon, bra utrustning, bra service, men dock lite höga priser, SKÄRPNING...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...