Jump to content

Utmärkt PR för Sverige?

Guest Lindman

Recommended Posts

Funkar ju hur bra som helst!

Å fin e hon också... kan nog hålla andan jättelänge med de där lungorna... ;)

Funkar det inte så testa att installera om browsern... det brukar va bra. :)

/snowman

som faktiskt har tinat upp en liten aning efter besöket på ovan nämnda sida...

Har nog aldrig sett en så fin tröja förut. De är iallafall väldigt sällsynta.

Om man inte räknar tröjor som ligger på marken etc.. men det gör vi inte va?

Det här börjar bli väldigt frustrerande!!

KAN NÅN LÄGGA UPP EN NY LÄNK ELLER BILD!!! 

:)  :( :D  :P  ;)  ???  :0  :angry:  :rolleyes:  :cool: :thumbs:  :what:  :devil  :baaa  :inlove  :notify  :shaun  :sneaky2  :withstupid

Se så desperat jag e...

Bläähh.. :P  det kom en AIK-kille :sneaky2

Taskiga ni e  vill oxå se :( *snyft*

Vill se,Vill se,Vill se,Vill se,Vill se,Vill se,Vill se,Vill se,Vill se,Vill se,Vill se,Vill se,Vill se,Vill se,Vill se  :rolleyes:

men swed skicka den till mig, behöver inte säga namn.. så ska jag råka lägga upp den av misstag.. dessutom tror jag nästan du har brutit mot lagen redan.. att spara den på din hårddisk.. dessutom så är kollektiv bestraffning förbjuden.. så upp med den nu.. (ursäkta om mitt resonomang inte stämmer helt men jag vill se..)

och vill bara skriva en rad till lillan och alla andra damer som besöker SoldF.com... vi är inte omogna killar, bara väldigt väldigt mode medvetna ;)

BBUUUÄÄÄÄÄ!!! :(

NU e de fan inte roligt längre!!!!!!!!!

MANÖVER!!! LÄGG UPP BILDEN! GÖR DET! *pekar med hela handen* (iaf några timmar o ta bort den sen :baskerPa: räknar med ett verkställande av någon innan tidsnummer 021500 ,O)

Som jag sa innan har jag inte copyright till denna bild och kan därför inte lägga ut den från min hemsida.

Vad sägs om att maila bilden till mig så ser jag till att den läggs upp då? :baskerPa:

hmm, det här bär nästan emot.. kan ju säga själv att man blev lite besviken.. hade hoppats på en söt liten brunett.. och så visar det sig att det är en sån där uppblåsbar grej.. jaja för er som ni vill stilla er nyfikenhet:

snygg.jpg

så besviken jag blev.. undra om ni överdrev för att jävlas eller om folk har dålig smak.. var inte ens m90 camo ju ;)

-----------------------------------------

La in en direktlänk

The Swede

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...