Jump to content

Tömma sin inbox

ArvidA

Recommended Posts

Iom att man bara kan lagra ett visst antal meddelanden i sin inbox innan den är full så är det en bra ide att tömma sin inbox ibland.

Kanske är ett korkat tips men jag tar upp det iaf då det inte går att skicka några meddelanden till vissa meddlemmar.

Jag är en av dessa, "vissa", medlemmar. :)

Min inbox kommer att vara full ett tag. Då jag fått cirka 3-7 mess per dag så tröttnade jag fort och sedan löste det sig självt i och med att dne blev full.

I mitt fall så kan ni väl lägga upp frågorna här på forumet så svarar jag på dem om jag tycker det är intressant. De som vill köra det er privat.....tja, de som jag känner hyfsat här känner till andra sätt att kontakta mig.

Inget illa menat mot någon, bara en lat  Lurp.

LRRP,

Du var faktiskt den jag försökte skicka till :)

Jag skickade en riktigt korkad fråga angående "Ranger Raid Kandahar" för några dagar sedan, och nu ville jag bara be om ursäkt för den ???

Ja den får du kanske inget nobelpris för! :)

Svaret är dock att jag uppfattade det absolut inte som det du skrev, då folk skjuter på en ser man det som rätt äkta. Dock var nog syfet med operationen att skapa en tro om en stor "op", medna den egentligen var något annat....slut om det.

Som sagt jag menar inget illa mot någon, vill bara kunna gå in och läsa av forumet utan allt för mycket popups hit och dit

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...