Haggeman Posted September 19, 2002 Report Share Posted September 19, 2002 Själv tyckte jag att den var rätt hyfsad... och inte lika mycket "Thank u mr president" film som man har tröttnat på? Tyckte ni att den var realistisk? eller har ni sett någon riktig tabbe i den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haggeman Posted September 19, 2002 Author Report Share Posted September 19, 2002 Om ni kikar lite nogrannare på fartygen när de avfyrar sina kanoner så tycker jag att bilden är jävlig kass.. Har de klippt in från nån gammal dokumentär tror ni? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 19, 2002 Report Share Posted September 19, 2002 dom klipper ofta in från dokumentärer på filmer, lite dyrt att avfyra en stor kanon i onödan när dom har bilder på när det görs i strid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 19, 2002 Report Share Posted September 19, 2002 Jag tyckte Windtalkers var ytterst värdelös som krigsfilm sett. Helt OK action rulle dock. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 19, 2002 Report Share Posted September 19, 2002 Windtalkers är nog bland det sämsta jag någonsin sett!! Dels så var det ytterst sällan som japanerna ens sköt utan de bara sprang fram o väntade på att bli skjutna! Bottennappet var ändå när Nicholas Cage sköt 4 japaner med 3 skott samtidigt som han flög bakåt i luften! Att jag inte reste mig och gick ut från filmen berodde mest på att jag fysiskt inte orkade... Nä, lägg pengarna på något bättre för det här var riktigt uselt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lord Good Posted September 19, 2002 Report Share Posted September 19, 2002 Håll med om att idén att använda indianer var genial. Det var den enda kod som inte knäcktes under WW2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted September 20, 2002 Report Share Posted September 20, 2002 Tyckte den var ganska trist och intetsägande. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 20, 2002 Report Share Posted September 20, 2002 Måste vara den sämsta krigsfilm jag sätt, lite skumt att de försökte få amerikas armé som snäll och tolerant och multikulturell för att den accepterade indianer då svarta inte ens fick bära vapen eftersom de då ansågs att man inte kunde lita på dem. Ja det var mycket dumma saker förr i tiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.