Fu Johanson Posted July 30, 2002 Report Share Posted July 30, 2002 Om man knappar in GD806 på lumpen.nu får man upp eldledningsbefäl! Jag har den koden på svart och vitt i mina tjänstgöringspapper och jag ryckte in som sambandsgruppchef och blev C batchgrupp. Inte eldledare. Nu blev jag fundersam om lumpen.nu har fel eller om det står fel i mina papper. Eller om någon ologisk bestämmelse säger att jag är eldledare fast jag inte är det. :P Någon som vet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted July 30, 2002 Report Share Posted July 30, 2002 Ett hett tips är att ringa Pliktverket och fråga Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Johanson Posted July 30, 2002 Author Report Share Posted July 30, 2002 Om jag ringer pliktverket får jag förmodligen veta att jag egentligen är betjänt på en isbrytare eller något sånt. :P Ok, liiite sarkastiskt kanske, men pliktverket är pliktverket... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted July 30, 2002 Report Share Posted July 30, 2002 Haha, det påminner om en kompis polare som ville hamna på HMS Carlskrona. Det slutade med att han blev rostknackare på en isbrytare Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.