Jump to content

AA Qualification

Guest

Recommended Posts

Sitter här och stör mig på att jag aldrig lyckas få 36 på skjutningen!

ligger på 34 och 35 men aldrig detta magiska tal 36 :)

vad har ni fått??

trevligt, en broder som också har upptäckt detta trevliga tidsfördriv =D

jag har bara lyckats med att få 34 som bäst. men vill givetvis ha 36 eller bättre för att bli expert.

tycker siktet är lite svårt att komma överens med :)

dessutom så kan jag inte logga in överhuvudtaget nu. anledningen är den att jag fick en korkad idè om att jag skulle byta användarnamn och raderade helt sonika mitt gamla konto för att skapa ett nytt med ett bättre namn. men det ställde bara till problem för jag har inte fått ett mail ännu med registrerings info så att jag kan aktivera det nya kontot. hoppas det kommer snart så att man kan sätta igång igen.

har du förresten sett att man kan använda handsignaler för att kommunicera, det är lite kul.

Ekblom. Jag är på om det skall startas klan. Problemet nu är att jag får en massa felmeddelanden när jag loggar in till någon server. (Jo jag har uppdateringen) Ett klassiskt fel är att jag får bild på en bana sen helt plötsligt så kommer det upp en text "Unauthorized server bla bla bla...".

35 poäng är mitt bästa. SEGT!

37?!

måste man ha en över för att få den superduperliga brickan!?

:( :devil

P.S

Clan låter fint..

tror jag...

NU SKALL DET F** HAS 36 !!!

Ses om en stund (förhoppningsvis)

D.S

nu funkar mitt nya användarnamn äntligen, provade med att registrera till en hotmail adress istället och då damp registreringen ner där direkt.

men nu har det dykt upp två andra problem när jag ska göra om träningsuppdragen. för det första så kan jag inte logga in för att uppdatera mina resultat (time out fel när jag kopplar upp till servern). detta beror vad jag förstår på att "authorization" servern är nere eller är överbelastad.

det andra problemet är väldigt irriterande. när jag klarat ett träningsuppdrag så kan jag inte gå vidare för de redan avklarade uppdragen "nollställs" igen så att jag måste börja om från skjutbanan. gör jag då om träningen på skjutbanan så dyker plötsligt de andra uppdragen som jag klarat av upp igen som genomförda och jag kan fortsätta. någon som vet om det finns en lösning på detta? vore ju trevligt att kunna börja lira i multiplayer igen..

en klan är ju en trevlig idè! då kanske man kunde köra lite mer "riktig" taktik i spelet och jobba ihop. vore mycket roligare än som det ser ut nu i multiplayer då alla kutar mer eller mindre planlöst åt olika håll för att göra soloräder.. :)

Jobbigt det där med överbelastade servrar..

har nog råkat ut för det också, tyvärr...

Det verkar ju totalt omöjligt att få sig en Sniper-bricka! :devil

Någon som har fått den nyligen?? :)

tror jag har skjutit närmare hundrar gånger snart, känns iaf så...

Sen det där med clanverksamhet. Jo, skulle ju vara roligt om man kunde samarbeta och inte irra omkring sådär :D

men jag har inte gjort lumpen än, så om jag skall/får vara med så kan det ju bli svårt ;)

Men jag är glad ändå...

Ha det!

En klan kanske skulle vara kul, men först skulle det vara kul om man skulle kunna komma in på en McKenna-server någon gång... jag ger f-n snart upp!

ang en clan: militär utbildning är inget krav för att man skall kunna vara med (underlättar dock om ngn i klanen är utbildad militärt). det finns ett par försök till svenska claner dock ingen med direkt millitär anknytning(vad jag känner till), dock behövs nog en tränigns server.  

ang mout mcenna: det går att sätta upp en egen server(brukar annars inte vara ngra problem att hitta servrar vid 11 tiden på morrgonen)

Jag har ett tips på en server som nästan alltid är tom (pga lösenord)

ip adressen är 213.112.230.74:1716

lösenordet är ination

För att gå in på servern utan att gå via gamespy gör följande:

1. Starta spelet och tryck Esc när du är i huvudmenyn

2. Tryck sedan Tab (eller tangenten ovanför) så ska du få  fram en konsol där du kan skriva in kommandon

3. Skriv open 213.112.230.74:1716?password=ination för att starta spelet

Banan är förövrigt McKenna just nu så om du inte har lyckats kvalificera dig så kan du ju testa här.

Vi kanske ses där. Mitt användarnamn är förövrigt jagarn just nu om ni vill skjuta lite på mig.. :D

jag skulle oxå kunna tänka mig att hacka på en "clan".. men skulle föredra om vi istället gjorde det öppet för alla soldf:are att joina in och spela lite.. alltså inget seriöst.. föruom inne i själva spelet vill säga... och dessutom är det inte lika bra att vänta tills hela kommer, då serverarna kommer vara fler, spelet mindre buggit..

och det där med sniper, även om ni klarar det så kommer man inte kunna skjuta föräns den 25 då dom släpper ny patch och man kanske blir tvungen att göra om träningen.. så satsa inte för mycket ;)

och om det blir en clan.. (kan inget annat namn användas, typ squad, pluton eller vad som helst, clan låter inte bra..) så får ni gärna vara sniper, men m16/m203 skytt ska jag vara ;)

ang en clan(pluton): för att vi ska kunna dra igång en pluton behöver vi ett par saker....

1 medlemar: löser sig efter hand

2 server/servrar: om ngn har en gammal dator extra lr en väldigt snabb dator kan man köra server på den(man kan spela samtidigt)

3 en hemmsida: tja de löser sig åxå efterhand

ang organisation av en clan(pluton): ett alternativ är att man organiserar en (lr flera) fasta grupp/er som är ngn typ av "insats styrka" och sedan har flera mer flexibla grupper som inte har fasta positioner och inte alltid har samma medlemmar.

ang  komunickation "i spelet" det finns vissa typer  av program för "radio komunikation" där man pratar med varandra, detta skulle ju kunna användas.

Edit: jag håller på och joxxar lite med en sida nu (har ingen tidigare erfaren het så de ser iof ut som ett härke men......) kom gärna in på chatten om ni är intreserade av att vara med(kom gärna in  ändå även om  ni inte är intreserade)

såå nu har även jag fått AA att funka, dock så har jag inget ljudkort för tillfället. Ni kan ju tänka er hur skoj det är! :(

Hojjta till om ni börjar lira seriöst, är jag inte alltför biten av WC3 så kanske man kan utväxla ett par skott så att säga.......

rätt skoj att man är bannad från forumet utan att ens ha varit inne på det.......liiite underligt

• 4 weeks later...

Nu har det hänt! :)

jag har lyckats bli sniper!

Det enda som behövdes var ett litet störmoment,

alá min bröder som stod och pratade precis bakom mig..

vet inte hur de tär med er. Ni kanske är sniper allihopa och så kommer jag här en månad efteråt och är glad :D

Det dumma var bara att jag inte kunde gå in på några servrar pga att jag skrev in fel lösen första gången :(

men det fixar man genom att byta lösen i .bat filen i system-mappen. Filen heter "user" praktiskt nog :D

Nu vill jag ha nytt grafikkort, men helst ny dator för att spelet laggar tok :(

Menmen, man kan inte ha allt!

tack och hej, för nu är det kräftpremiär :D

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...