Guest Holger3D Posted July 4, 2002 Report Share Posted July 4, 2002 Då är det mindre än 12 timmar tills man sitter i en solstol på Cypern med en drink omgiven av lättklädda flickor och inget mer sverigeregn på en hel vecka, kan man passa på å träna lite ökenöverlevnad... Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvPrsk Posted July 4, 2002 Report Share Posted July 4, 2002 Det där ville i alla fall inte jag läsa... [praktiserar den Svenska folkkära traditonen att vara avundsjuk...] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 4, 2002 Report Share Posted July 4, 2002 avis........... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted July 5, 2002 Report Share Posted July 5, 2002 Fick min dos sol, värme och bikinibrudar på sportlovet. Skulle inte ha något emot att åka igen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted July 5, 2002 Report Share Posted July 5, 2002 Vad ska man ha sol till när man kan vara på en fältvecka i Eksjö? Fredag till Tisdag med ständigt regn. Enda gången det slutade regna var när man tog på sig regnstället. Sen började det regna igen så fort man tog av sig det. En av soldaterna sa: Fänrik, det regnar ALLTID på dina övningar. The Swede Link to comment Share on other sites More sharing options...
SäkAnd Posted July 5, 2002 Report Share Posted July 5, 2002 Soool..måste ha... Skönt med semester snart iaf... Min sol får jag 3 veckor över jul/nyår på Thailand. Tack för det televerket! :P Ang regn...Jag citerar en av mina serganter under GSU:n: "Det regnar ALDRIG på F17...det är bara jävligt hög luftfuktighet!" Ligger nåt i det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.