Jump to content

P10 på lördag

Guest Lillan

Recommended Posts

Alltså regementesdag på P10 nu på lördag...

Undrar alltså om någon skall dit?

Allas våran Lill-Krigare och Lillan undrar...

Ha det gött så ses vi där ;)

//Lillan

Jag bor bara en mil ifrån det men jag kan inte komma dit eftersom jag ska jobba :( :( :( men jag var där förra året och dessutom så hör jag diverse ksp smater och explosioner därifrån senast idag vid 16 tiden så kom det lite smatter

Alla ni som ska dit... ser ni någon som tittar storögt och efterlängtande på AK5an vet ni att det är Lillan

Carl: Fortfarande en Toffel!!!! :P

//Kram

Carl

Visserligen finns det massa kvinnor i världen, men det finns också fler regementetsdag.

Så i valet mellan ett möjligt skjut och att få se på skjut så hade jag valt det första.

Försök om möjligt nyttomaximera - gå både dit och gå på bio och middag på kvällen med Henne. Försök dock inte förföra henne genom att berätta om de fantastiska vapen du sett under dagen utan håll dig på mer vinstmaximerande ämnen.

Det här med toffel kan du skita i. Det inträffar inte förrän du säkrat objektet och objektet inför restriktioner i vad du kan göra osv. Detta är klart obra. Undviks genom taktik och mycket träning - dåligt samvete är alltid bra i detta sammanhang.

Jävligt Off topicet men ändå

Carl

Visserligen finns det massa kvinnor i världen, men det finns också fler regementetsdag.

Så i valet mellan ett möjligt skjut och att få se på skjut så hade jag valt det första.

Försök om möjligt nyttomaximera - gå både dit och gå på bio och middag på kvällen med Henne. Försök dock inte förföra henne genom att berätta om de fantastiska vapen du sett under dagen utan håll dig på mer vinstmaximerande ämnen.

Det här med toffel kan du skita i. Det inträffar inte förrän du säkrat objektet och objektet inför restriktioner i vad du kan göra osv. Detta är klart obra. Undviks genom taktik och mycket träning - dåligt samvete är alltid bra i detta sammanhang.

Jävligt Off topicet men ändå

I´ll keep that in mind... ;)

Sorry Lillan om jag råkat sabba din tråd ???

tänk om man hittat en tjej som lillan.. då hade man ju kunnat åka och kolla på ak5 tillsammans.. men ärligt talat så har jag ingen vidare lust att åka någonstans för att kolla på en ak5, och hade antagligen inte velat ha en tjej som gillat armén så där mycke som mig hellre...

tänk om man hittat en tjej som lillan.. då hade man ju kunnat åka och kolla på ak5 tillsammans..

GranQ, vet vad du menar, ... :D

"Stridsvagnar och vapen har du ju sett förut"

jo men inte tillräckligt...

"fick du inte skjuta av dig i det militära?"

Det går inte... ;)

"Lumpen, lumpen, lumpen, det är ju slut"

Bara på utsidan,baby :D

Tur att man är singel ;)

riktigt skoj på regementets dag!! kallt som satan.. brrr... men lite kyla får man väl stå ut med när man får åka pbv :D

Ja där satt jag o min kamrat bland alla kamo-målade ungar.. nån mer som provade på denna trevliga åktur? :D

Guest Holger3D

Jag var där i full stridutrustning och med min AK5 som jag inte ska använda någe mer då jag blivit ksp-skytt. Jag förevisade spränghandgranater och minor bakom Livkompaniet (om det var någon som såg mig)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...