Doyle Posted July 27, 2002 Report Share Posted July 27, 2002 http://www.outspired.yo.lv/whatswrong.swf Vad är det som är fel på bilden i länken. Titta nog&nära så ser man efter ett tag. Kan vara lite svårt att se, så koncentrera er. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvPrsk Posted July 27, 2002 Report Share Posted July 27, 2002 Svin.... *asgarvar* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 27, 2002 Report Share Posted July 27, 2002 Har inte den bilden redan varit uppe på detta forum? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doyle Posted July 27, 2002 Author Report Share Posted July 27, 2002 HappyMeal: Ingen aning, kan vara möjlig. Jag själv såg den nyss iaf Som synd var så bytte jag fönster precis när det roliga kom, som HvPrsk (haha) fick uppleva, så själv hörde jag bara ljudet :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Posted July 27, 2002 Report Share Posted July 27, 2002 höll för fan på att skita på mig.. Du får inte göra så när jag snart skall rycka in, är spattig nog som det är ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gripan Posted July 27, 2002 Report Share Posted July 27, 2002 En gammal goding som alltid kan plockas fram... Själv visa jag den för en tjej kompis :devil satan va hon kunde hoppa o ge ifrån sig ljud Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl Posted July 27, 2002 Report Share Posted July 27, 2002 F*n va skraj man blir då i ett mörkt tyst rum!! Är efter en liten stund fortfarande skakis! Dont every... do that again! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 27, 2002 Report Share Posted July 27, 2002 gahhaa...*hjärtinfarkt* nu vågar man ju inte sova.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 27, 2002 Report Share Posted July 27, 2002 http://www.outspired.yo.lv/whatswrong.swf Vad är det som är fel på bilden i länken. Titta nog&nära så ser man efter ett tag. Kan vara lite svårt att se, så koncentrera er. Fy fan det kan man ju få hjärt attack av. Och vi ska vara soldater i kungens arme! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Johanson Posted July 27, 2002 Report Share Posted July 27, 2002 hehehehehe den här måste spridas vidare :devil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doyle Posted July 27, 2002 Author Report Share Posted July 27, 2002 Den är gedigen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl Posted July 27, 2002 Report Share Posted July 27, 2002 Jag satt med näsan 15cm från min 19 tums skärm i ett förövrigt mörkt rum. Volymen va ganska hög för jag hade lyssnat musik. Och då... ahh!! Det va längesen jag blev så skraj. Doyle, du får göra 20 böjsträck som straff! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted July 28, 2002 Report Share Posted July 28, 2002 Fy f*n...måste nästan byta byxor, den va inte snäll Sitter lite som Carl, mörkt rum, hög volym pga musik och koncentrar sig mycket pga av trötthet :P Nä Doyle det blir 2 varv runt kasern som straff Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted July 28, 2002 Report Share Posted July 28, 2002 Hmmmgrrfghhh... Inte roligt.. *mummel* Doyle.. *grrr*.... doooyyyyle.... /Trött. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LRRP Posted July 28, 2002 Report Share Posted July 28, 2002 Doyle, vet du hur jävla svårt det är att få en taxvalp att sova?? Den är extremt lätt av väcka dock.... Tack så in i hvete mycket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doyle Posted July 28, 2002 Author Report Share Posted July 28, 2002 :( :( :( :( :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doyle Posted July 28, 2002 Author Report Share Posted July 28, 2002 Oj ??? ....sorry.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
LRRP Posted July 28, 2002 Report Share Posted July 28, 2002 Min sambo har bestämt att Doyle härmed skall inställa sig i Karlstad klockan 2130 varje kväll i tre månader för att natta en styck tax. Låter rättvist. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvPrsk Posted July 28, 2002 Report Share Posted July 28, 2002 Skönt å se att man inte var ensam och att lätta från stolen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doyle Posted July 28, 2002 Author Report Share Posted July 28, 2002 Gärna det LRRP, jag gillar hundar Men ringer du min Kompanichef å frågar om jag kan sticka ifrån varje kväll nu på Nordic Peace och resten av min värnplikt? :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Carlsson Posted July 28, 2002 Report Share Posted July 28, 2002 Satan, det var länge sen jag blev så rädd! Satt och stirrade och funderade på vad som kunde vara fel men hittade ju inget och då... jisses.. tur att man inte har svagt hjärta, men det kanske man får efter det här.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doggydriver Posted July 28, 2002 Report Share Posted July 28, 2002 Nu ejag svårt besviken. Mitt ljudkort e sönder, så inte fick jag något ljud inte.... Sköjigt att läsa vissa andras reaktioner iaf, hihihi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
#snowman# Posted July 29, 2002 Report Share Posted July 29, 2002 Jaha... trauma... tack för det! En matsked blött ingår i dagens recept... :sneaky2 *ringer terapeut, bokar tid för behandling av PTSD* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lindman Posted July 29, 2002 Report Share Posted July 29, 2002 jag blev inte alls skrämd! säger vi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 8, 2002 Report Share Posted August 8, 2002 Jag hade ljudet nästan helt nedskruvat, så jag dog inte. Jag har dock sett den några gånger till... Nu, en vecka senare skulle jag kolla den igen, men jag försökte spola fram bilden genom högerklick-menyn. Jag förstod inte vad som hände, så jag öppnade fönstret igen och startade filmen. Jag trodde då att den var från början igen när jag tryckte på play igen och var hade inte en tanke på det, och då hände det såklart... Fy fan i H-E vad jag ryckte till!!! Jag var ju inte alert på något vis! Nu måste jag ta och sprida den till min klass! He he he... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 8, 2002 Report Share Posted August 8, 2002 Den var ju rolig, men kunde lika gärna ha varit sann, skulle inte förvåna mig om så vore fallet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Holmlund K4 97/98 Posted August 8, 2002 Report Share Posted August 8, 2002 He he he he... Jösses va d skraj jag blev. Höll nästan på att b*ja i brallan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 8, 2002 Report Share Posted August 8, 2002 Man kan ju börja oro när det står .swf farligt, nja, för egen del var den gammal. Men en upprepning e ju aldrig fel :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 9, 2002 Report Share Posted August 9, 2002 Den var klockren, pulsen steg ett par slag.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Kjellberg Posted August 9, 2002 Report Share Posted August 9, 2002 Jävlar vad man hoppade till. Den var klockren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.