Jump to content

Öppet brev till Greven

granQ

Recommended Posts

ville bara tacka min nya förebild.. även om inget kanske var tack vare dig så får du ändå bli måltavla för mitt tack.. jag har nämligen för första gången på X år gått ut och joggat !

drygt 20 min, klarade av 2 ½ halv varv på den tiden (en liten slinga, sträcka okändt.. ;)  ska ut imorgon samma tid och försöka på samma mål som idag nämligen 4 varv, hoppas det går bättre..

och för er/dig som läste mitt motivations råd så vet ni att jag efter träning har en liten "utmaning".. denna gången blev det springa det fortaste jag kunde upp för en kulle.. (rätt stor ändå) och orkade nästan upp, vände sen direkt (detta efter sprungit som sagt allt jag orkade) och orkade knappt lyfta benet.. grejen är att man får väldigt snabbt upp fart i brant backe och istället för att pusta ut och tycka att jag var död så fick jag springa fort som fan istället för att hålla mig uppe ;)

slutligen, tack greven och alla andra online som har motiverat mig..

Bra gjort!

Håll i nu å lägg fan inte av! Har du väl masat dig iväg från datorn så är det värsta gjort nu är det ju bara att fortsätta.

Håll träningen helt på din nivå i början nu! Det är fint med alla som vill hjälpa till men huvudsaken är att du startar som du känner.

När du efter ett par veckor har ordning på skelettet kan du suga i dig av alla träningstips/program/guider som forumets välvilliga damer och herrar erbjuder.

Det viktiga är att du är igång, nu kan fanimej inget stoppa dig!

Långa benet först! Framåt!

//snöman

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...