Apone Posted August 8, 2005 Report Share Posted August 8, 2005 Mest off-topic någonsin? Känner någon till någon dygnet-runt-öppen-hemkörning pizzeria eller liknande i Stockholmsområdet (norrort)? Vi är hungriga och för lata att laga själva..!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flak Posted August 8, 2005 Report Share Posted August 8, 2005 Vadnudå? Menar Herrn att du/ni inte har Kungens torrfoder hemma? Det enda riktiga i Er situation är: Fram med Triangia:t, boosa ihop en kraftkarakarls-måltid och under grabbigt glada tillrop tillse att köket blir riktigt fyllt med bränsle. *PschfWOOOFfssssssch* Sen bokar ni er i soffan, tar fram bärsan och kollar nån riktigt blodig och tennsoldatspatriotisk krigsfilm. Det går även bra med nån gammal Bruce:an rulle a 'la Enter The Dragon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISU Posted August 8, 2005 Report Share Posted August 8, 2005 @ FLAK LOL klart man alltid har ett litet lager me kungens käk !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apone Posted August 9, 2005 Author Report Share Posted August 9, 2005 Jo faktiskt. Och det var så det blev, dock med lite extra grönpepparsås. Men faktiskt så kvarstår min fråga - i en så stor stad (...) så borde det NÅNTING, right?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prizephitah Posted August 9, 2005 Report Share Posted August 9, 2005 Jo faktiskt. Och det var så det blev, dock med lite extra grönpepparsås. Men faktiskt så kvarstår min fråga - i en så stor stad (...) så borde det NÅNTING, right?? <{POST_SNAPBACK}> Tror att Pizza-Express har hemkörning, kanske inte dygnet runt, men nästan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
olaevil Posted August 9, 2005 Report Share Posted August 9, 2005 Vet att någon försökte detta i Jönköping.Ganska svårt att få någon att köra runt på pizza när Bensinen är så jävla dyr och ingen vill ge driks till den som levererar. Funkar ju bra här p.g.a att ungdomar kan betala sin bil och dra in en ganska bra slant på att leverera mat.... mvh Olaevil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zurse Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 pizza padrino i åkersberga har hemkörning till 23 tror jag bestämt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning henke Posted August 10, 2005 Forumsledning Report Share Posted August 10, 2005 Kolla in denna site. HEM PIZZA Sökmotor för Pizzerior visar vilka som har hemkörning. http://www.hempizza.net Dessutom funkar ju Hitta.se rätt bra. http://www.hitta.se Pizza Express har öppet 11-2230 på fre-lör http://www.pizzaexpress.se Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sljivovica Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 På den tiden I15 fanns i Borås och man kunde höra reveljen om man hade balkongdörren på glänt.. Vackert! Då fanns det en bagare någon km. hemifrån. Skrämmande när man sprang på "bröderna brothers" ca. 5 år senare: "Deärdusombrukadebeställapizzavikördehem..!" Då övervägde man att uppsöka en kostexpert.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lockwed Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 Ring pizza express nästa gång 08 732 81 00 (av någon outgrundlig anledning kan jag numret utantill) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard N Posted August 11, 2005 Report Share Posted August 11, 2005 Har inte pizza express last call runt midnatt eller något dumt (fråga inte mig hur jag tror mig veta det ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apone Posted August 11, 2005 Author Report Share Posted August 11, 2005 Nej, "last call" på vardagar är 20:15 (45 min innan stängning) och på helger 21:15. Uppgifter tagna ur minnet, viss reservation för felaktigheter. Fan. En huvudstad på ca 1½ milj invånare och ingen dygnet-runt-utkörning ALLS. En nisch man har hittat, kanske? Det måste ju finnas GOTT om hungriga nattlurkare..!!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sg Mini Posted August 12, 2005 Report Share Posted August 12, 2005 Mest off-topic någonsin? Känner någon till någon dygnet-runt-öppen-hemkörning pizzeria eller liknande i Stockholmsområdet (norrort)? Vi är hungriga och för lata att laga själva..!! <{POST_SNAPBACK}> Just dygnet runt vette fasen... Men jag vet några du absolut INTE ska ringa till - Pizza Extress ( och de lät jäkligt bra eftersom "express" då tänker man ju inte helt osökt att pizzan levereras rätt fort, direkt till dörren + att de hade bra öppet-tider... Kommer dock inte ihåg vilka tider exakt) Nu har jag beställt pizza av dem x antal ggr och den senaste gången var pizzorna 3 timmar försenade, liksom föregående 2 beställningar (drygt 1-2 h försenade) Vi satt då på en fest och skulle strax gå ut... Inte fan hade man väl väntat sig att man skulle få sitta halva kvällen o vänta på ett par kalla pizzor. Och varenda gång jag ringde så kunde de knappt svenska (ursäkta mig, men så var det faktiskt)... "Var du bor?" Frågade han 4 ggr.. och kunde sen inte uttala adressen eller ens veta var den låg... Helt otroligt. Jag vet fler som har klagat. rekommenderas inte, alltså! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sg Mini Posted August 12, 2005 Report Share Posted August 12, 2005 Ring pizza express nästa gång 08 732 81 00 (av någon outgrundlig anledning kan jag numret utantill) <{POST_SNAPBACK}> näääääj! De SUGER! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sleget Posted August 16, 2005 Report Share Posted August 16, 2005 Heder åt den pizzeria som körde ut 8 st capriciosa till oss under vår T-Led. Strax innan midnatt kom han till den plats vi var förlagda, ett vindskydd långt åt hälsingland in i mörkaste skogarna på hallandsåsen. Kanske OT iofs men kul var det då.... :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.