Någon som varit på denna sida?

The mistaken: Du behöver nog inte vara rädd för honom. Det jag vet om honom genom andra militära forum där han är medlem så är han en väldigt stor samlare på militärprylar.

Text från hemsidan:

Disclaimer: Most of the weapons featured in the pictures are not real weapons - they're replicas from Japan and shoot 6mm plastic pellets. Some of the pictures are of real weapons and are from various collectors and friends. Hope you enjoy them. We're not real operators, or claim to be. The men and women in the military who defend our countries have our utmost respect and thanks. Any opinions expressed on this site are not based on extensive personal 'real world/combat' experience in the field, so take them with a grain of salt; they're my personal opinions. We're not terrorists planning to take over the world, just military morons who like high-speed, low-drag stuff:-).

Det finns fler samlare än du tror.

Jag gjorde en bytesaffär med en amerikansk samlare som samlar på olika cammo uniformer. Han hade haft en försäkringsman där för han hade uniformer för ca 100 000 kr.

Då kanske man skall vara rädd för alla killar som springer runt i Sverige o lirar Airsoft i uniform och stridsvästar.

Ett exempel : http://www.aos.nu/

Jag kan ha fel, han kanske är en galen man. :)

;-) Låter bra Fu Kjellberg , tur att det finns människor som vet här inne .

--------------------

Kom ihåg lapp, kommer att tas bort ikväll när jag är hemma

www.homemp3.net/artist.aspx?ARTISTNAME=Bobby%20McFerrin  

------------------

Archived