Jump to content

Väckningen i Nijmegen

Recommended Posts

Ni som var på Nijmegen, vad heter den där hemska låten (även bandnamn) som dom pumpar halv tre på natten?

Den bet ganska bra på sig så jag vill gärna ha den hemma också så jag slipper försova mig.

Måste prova lyssna på den här hemma, kolla ifall den är lika hemsk. Ska bli intressant att höra hur den verkligen låter. Jag menar i deras högtalarne lät det som dom ströp en kråka och spelade trummor på kastruller.

Måste prova lyssna på den här hemma, kolla ifall den är lika hemsk. Ska bli intressant att höra hur den verkligen låter. Jag menar i deras högtalarne lät det som dom ströp en kråka och spelade trummor på kastruller.

Då måste nästan skicka till mig sedan så att jag får höra den någon gång ju!

inte utan att man får tillbaka känslan av hur man man mår på morgonen innan man ska ut för yttligare fyra sköna mil! Fast i år så hörde jag den bara en gång, någon var tvungen att sparka lite på mej för att jag skulle vakna. :banghead:

inte utan att man får tillbaka känslan av hur man man mår på morgonen innan man ska ut för yttligare fyra sköna mil! Fast i år så hörde jag den bara en gång, någon var tvungen att sparka lite på mej för att jag skulle vakna.  :banghead:

Hade det något med Domelsch att göra kanske? :Malaj:

mmmmmm Domelsch & friet + frietsaus  :baskerPa:

Fan vad ni snackar gott!! Man längtar redan till nästa sommar...

Jajjemensan :o Ska bli underbart roligt.

Köpte med mig fritssauce och sådana där små mintkarameller som barnen bjuder på - så att jag ska kunna stilla abstinensen lite!

• 1 month later...
  • 2 months later...
  • 5 years later...

Ni som var på Nijmegen, vad heter den där hemska låten (även bandnamn) som dom pumpar halv tre på natten?

Den bet ganska bra på sig så jag vill gärna ha den hemma också så jag slipper försova mig.

Dom spelar den fortfarande och man vaknar lika fort av den... :)