knaZen Posted July 24, 2005 Report Share Posted July 24, 2005 Ni som var på Nijmegen, vad heter den där hemska låten (även bandnamn) som dom pumpar halv tre på natten? Den bet ganska bra på sig så jag vill gärna ha den hemma också så jag slipper försova mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mech.Inf Posted July 24, 2005 Report Share Posted July 24, 2005 (edited) Har sökt men har inte hitta ett skit. Den är ju ett måste att vakna till nu när man väl är hemma. Fan vad man hatade att vakna till den hemska låten. Edited July 24, 2005 by Svensk.M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Frunkh Posted July 24, 2005 Report Share Posted July 24, 2005 Den underbara sången heter något i stil med "The Wake Up Call", och lär finnas att hämta hem på det berömda internätet. En rutinerad gångare ser till att kliva upp innan den börjar spelas... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mech.Inf Posted July 24, 2005 Report Share Posted July 24, 2005 Låten heter Wake up och spelas av Relief Brothers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lt P Posted July 24, 2005 Report Share Posted July 24, 2005 Den är fullkomligt vidrig. På den gamla goda tiden var det minsann militärmusik som väckte, eller brölet att fulla danskar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bliss Posted July 24, 2005 Report Share Posted July 24, 2005 Gruppen heter The Instant Relief Brothers och låten mycket riktigt Wake Up Goggle är din vän Fanns en litet smakprov här. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Frunkh Posted July 25, 2005 Report Share Posted July 25, 2005 "Wake Up" är dock mycket bättre än en skotte med säckpipa som spelandes på "högsta volym" vandrar genom de svenska tälten. (Nijmegen 1999?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsson_GRK Posted July 26, 2005 Report Share Posted July 26, 2005 Den låten var ju perfekt morgonmusik ju.. var lika skönt varje morgon å vakna till den!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISU Posted July 29, 2005 Report Share Posted July 29, 2005 Den var skitbra ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaRaven Posted August 5, 2005 Report Share Posted August 5, 2005 Föstår fortfarande inte att jag missade den hela veckan nu, måste supa mindre nästa gång Säckpipor och trummor vaknade jag av när det var dock.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
knaZen Posted August 8, 2005 Author Report Share Posted August 8, 2005 Måste prova lyssna på den här hemma, kolla ifall den är lika hemsk. Ska bli intressant att höra hur den verkligen låter. Jag menar i deras högtalarne lät det som dom ströp en kråka och spelade trummor på kastruller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaRaven Posted August 8, 2005 Report Share Posted August 8, 2005 Måste prova lyssna på den här hemma, kolla ifall den är lika hemsk. Ska bli intressant att höra hur den verkligen låter. Jag menar i deras högtalarne lät det som dom ströp en kråka och spelade trummor på kastruller. Då måste nästan skicka till mig sedan så att jag får höra den någon gång ju! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nilsson.J Posted August 9, 2005 Report Share Posted August 9, 2005 "Wake up" är ju helt klart klockren! jag har inte vart på nijmegen än desvärre men bara låten gör ju att man längtar tills man e gammal nog =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
knaZen Posted August 9, 2005 Author Report Share Posted August 9, 2005 Verkar vara klurigt att få tag på en fullständig version. Dvs utan att köpa singeln. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BARBIE Posted August 9, 2005 Report Share Posted August 9, 2005 inte utan att man får tillbaka känslan av hur man man mår på morgonen innan man ska ut för yttligare fyra sköna mil! Fast i år så hörde jag den bara en gång, någon var tvungen att sparka lite på mej för att jag skulle vakna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaRaven Posted August 9, 2005 Report Share Posted August 9, 2005 inte utan att man får tillbaka känslan av hur man man mår på morgonen innan man ska ut för yttligare fyra sköna mil! Fast i år så hörde jag den bara en gång, någon var tvungen att sparka lite på mej för att jag skulle vakna. Hade det något med Domelsch att göra kanske? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
106 Posted August 9, 2005 Report Share Posted August 9, 2005 Fast i år så hörde jag den bara en gång, någon var tvungen att sparka lite på mej för att jag skulle vakna. <{POST_SNAPBACK}> Samma här, fast jag vaknade oftast av oljudet från folk som gick in och ut ur tältet allt för tidigt på morgonen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
knaZen Posted August 9, 2005 Author Report Share Posted August 9, 2005 mmmmmm Domelsch & friet + frietsaus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sgt T Posted August 14, 2005 Report Share Posted August 14, 2005 mmmmmm Domelsch & friet + frietsaus <{POST_SNAPBACK}> Fan vad ni snackar gott!! Man längtar redan till nästa sommar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaRaven Posted August 14, 2005 Report Share Posted August 14, 2005 mmmmmm Domelsch & friet + frietsaus Fan vad ni snackar gott!! Man längtar redan till nästa sommar... Jajjemensan Ska bli underbart roligt. Köpte med mig fritssauce och sådana där små mintkarameller som barnen bjuder på - så att jag ska kunna stilla abstinensen lite! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
knaZen Posted August 15, 2005 Author Report Share Posted August 15, 2005 Ja du var slug du! Jag brände alla mina sista € på taxfreen ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaRaven Posted August 15, 2005 Report Share Posted August 15, 2005 Ja du var slug du! Jag brände alla mina sista € på taxfreen ;) Jag vet nog vad du egentligen gjorde i taxfreen ;) Men vi tar igen det nästa år! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
106 Posted August 15, 2005 Report Share Posted August 15, 2005 mmmmmm Domelsch & friet + frietsaus <{POST_SNAPBACK}> kostnad: 3 röda plastbrickor (1+2) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
knaZen Posted August 16, 2005 Author Report Share Posted August 16, 2005 Min syster är i Holland för tillfället, jag har beställt hem Frietsaus ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
knaZen Posted October 13, 2005 Author Report Share Posted October 13, 2005 Har låten nu. Hör av er ifall ni vill ha den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carolus Rex Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 Har låten nu.Hör av er ifall ni vill ha den. Mors, Vet inte om du fick mitt förra mejl. Jag vill i alla fall gärna ha låten om du kan ordna det. Ryms den inom ett 5 Megs mejl? Carolus Rex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BARBIE Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 ja det är inte utan att man blir lite sugen när man läser här i tråden! Hoppas att man har leave under marchen, annars får man ju vänta ett år till innan man plågar sig igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
612 Andersson Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 Ni som var på Nijmegen, vad heter den där hemska låten (även bandnamn) som dom pumpar halv tre på natten? Den bet ganska bra på sig så jag vill gärna ha den hemma också så jag slipper försova mig. Dom spelar den fortfarande och man vaknar lika fort av den... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manzon Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 Jag har låten med. Kommer ej ihåg hur jag fick tag i den tyvärr. Men det roliga var att jag inte kände igen den först, för vem skjuttsingen har hört den första minuten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vapensmen Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 Är det denna kanske? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts