Sir Vival Posted July 24, 2005 Report Share Posted July 24, 2005 Flummade runt på Hillebergs hemsida och hittade detta: Principen som Muddus bygger på är en av Hilleberg tidigare utvecklad och välbeprövad militär version. Någon som vet om denna modell också heter Moddus eller vilken förrådsbeteckning det har? http://www.hilleberg.se/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kn Glock Posted July 25, 2005 Report Share Posted July 25, 2005 Det verkar ganska så konservativt i sin design men hillebergs grejer är ju alltid välgjorda. Jag behåller mitt Nallo och mitt Akto ett tag till. 19 dygn kvar till årets fjälltur! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Vival Posted July 25, 2005 Author Report Share Posted July 25, 2005 Det verkar ganska så konservativt i sin design men hillebergs grejer är ju alltid välgjorda. Jag behåller mitt Nallo och mitt Akto ett tag till. 19 dygn kvar till årets fjälltur! <{POST_SNAPBACK}> Jo... Men det var väl ändå inte det som var meningen med min fråga, eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts