Jump to content

Angående drifter

Guest

170 members have voted

1. 1. Angående drifter

• Man håller ut till nästa permision och tar ut det på flickvännen
      47
    • Man håller ut tills man kan smyga undan
      11
    • Man gör det i smyg på muggen
      32
    • Man gör det i smyg i sängkammaren
      1
    • Vuxna män gör saker tillsammans
      21

Recommended Posts

Ja, vart tar all sexuell frustration vägen? Jag kom bara att undra över det här om dagen... Finns det många flikvänner bland vpl?

Hur går det till ute på mission ???

Hjälp en vilsen själ!!!

• Replies 88
  • Created
  • Last Reply
Guest super Matrosen

Med tanke på att jag inte har en flickvän så är första alternativet uteslutet hehe :P

Hade ju klart varit en fördel att se fram imot att komma hem till något...gissar på att jag får stanna kvar på regementet o göra lite vapenvård eller något fin hederligt kneg som har med lumpen att göra hehe:D

kör upp den i patronläget men akta så du inte kommer åt manöverhandtaget :P , då blir de fan inga mer lustar för din del.. annat än sådana som gör jävligt ont :(

Guest Lillan

Det här var fa*** det värsta jag läst...

Att man ens börjar fråga!!

Hur kan du ens fråga? Håll det för dig själv och ta till egna lösningar...

Usch!!! :rolleyes:

Btw turboharry...way to go...herman rocks!! ;)

Det här var fa*** det värsta jag läst...

Att man ens börjar fråga!!

Hur kan du ens fråga? Håll det för dig själv och ta till egna lösningar...

Usch!!! :rolleyes:

Va? Är du nunna eller??? Får man inte fråga saker nu längre? :D

Du kan väl berätta hur det täckta könet bär sig åt, eller har du inte gjort lumpen (än)? ???

Guest stor och tung

ok... nu skall ni få höra vad soldat X anmälde i början av denna vecka...

orientering:

GB pluton skall under 1 veckas tid befinna sig på en gb-slutövning där givetvis olika kunskaper skall befästas och soldaterna kommer inte komma hem till nära och kära på ca:3 veckor...

slut ori..

måndag morgon:

soldat x anmäler sig på måndag morgon till PC och begär lättnader i kläder.. PC undrar givetvis varför soldat X skall begära lättnade i klädsel ( soldaterna hade varit hemma denna helg nämligen och ingen militär aktivitet för soldaterna alltså).

soldat X svarar till PC stora förvåning att.. : jo kapten eftersom vi skall ut på övn och kommer inte vara hemma på ca: 3 veckor så passade jag och min flickvän på att umgås hela helgen.. så efter grymt mycket umgänge skapades soldat X  grymma skavsår och annat mellan hans ben..

kvar står en mycket fundersam PC....

slut...

det går hett  till när soldaterna får chansen att komma hem...

kör upp den i patronläget men akta så du inte kommer åt manöverhandtaget :P , då blir de fan inga mer lustar för din del.. annat än sådana som gör jävligt ont :(

Ranger X

Får din plats där? ;)

Trodde den här skulle kommit för länge sedan, men jag får väl dra den själv...

Man behöver inte vara bög för att man suger av en kompis! ;)

Lillan: Bra att veta att det fortfarande finns folk med god smak. För alla andra kulturbarbarer på detta forum kan jag rekomendera en prenumeration på Hermans egna tidning, läs och njut: http://www.hermanhedning.com/serier/serier.html

HvPrsk: ARGH! Bilden av *ähum* umgänget har bränt sig fast på min näthinna. Nu kommer jag ju aldrig att våga sova under GSUn. Usch på dig punch.gif

attn.: HvPrsk: uhmm.. ähh.. nja ja har aldrig tyckt om ak5:an efter att ja fastnade me den i... befälen undra varför ja höll ak:n i så konstig vinkel, pinsamt pinsamt :(

numer blir det endast välinoljad grg o "soldaten i fält": eldöverfall som lektyr Mmmm :P

attn.: HvPrsk: uhmm.. ähh.. nja ja har aldrig tyckt om ak5:an efter att ja fastnade me den i... befälen undra varför ja höll ak:n i så konstig vinkel, pinsamt pinsamt :(

numer blir det endast välinoljad grg o "soldaten i fält": eldöverfall som lektyr Mmmm :P

*asgarvar*

se till att ha ovanstående i gruppen ?

Den funka för mig.

Det finns alltid ett ledigt logiment ;)

Vad jag märkte led det andra könet lika mycket som oss av frånvaron av sex.

//Målis

Hmm, själv tycker jag att man inte är/blir så "pilsk" ute i terrängen :)

Även om det är människor av typen hona med så tycker jag inte att de är så sexiga/upphetsande med X-antal dagar gammal maskeringsfärg samt svett...

Vet inte riktigt hur ni uppfattar det hela..

Sen när man är inne på logementet och inte har fältlekar :baaa

så vet i f*n hur man gör, det har änna jag också tänkt på...

fast om björnar kan gå i ide så kan nog en drake det också :D

Lite OT

Ett befäl i FBU berättade om någon övning som han var med om i lumpen, kan kanske ha varit slutövningen ??

hur som helst så varade den i 6 veckor och när de var på väg hem igen så var ju alla lite "svultna" eller vad man skall kalla det. Hur som helst så såg dom iaf en damcykel stå vid vägen.

Då blev det fart på hela gänget! :D

Känns lite som att det har gått lite väl långt då :)

lillan, lugna ner dig lite.. detta är faktiskt inte så "konstigt" som det låter.. för somliga killar kan det säkert vara ett problem att "koppla bort", vet inte om det stämmer men skulle tro killar har större sex drift än tjejer (säkert folk som inte håller med, men skit samma, kan vi ta i ett annat forum), lillan du borde även känna till att många soldater begår våldtäcker, så en mer öppen debatt om hur hantera det borde bara vara postivit och den sexuelle driften kan vara lika stark som "driften" för mat, känna sig trygg.. och då allt annat täcks ganska bra in här.. skydd, mat.. så är det ganska naturligt att fråga.. "kommer-få-en-tönttjänst" jag vill uttrycka mitt stöd för att våga fråga mer "tabu" lagada frågor.. och även om jag skrattade lite här så tycker jag vi ska sköta det seriöst..

som jag ser det.. gå med i flygvapnet så kommer du inte ha några problem om du tycker det är okey med lite kill umgänge (okey inte seriöst men kunde inte låta bli nämna dom)  annars är det väl så här: om du har städområde toalett.. slå en handtralla där.. men gör fan så rent, och om jag delar bostad med dig så vill jag inte veta ;)  i fält.. vill du stå med byxorna nere ner ivan kommer, så visst.. vill du behöva slänga dig ner när plutonchefen ropa skydd, så visst.. så länge det inte negativ påverka ditt stridsvärde finns det väl ingen som säger emot ;)

lede fi hade nog skrattat gott om dom sett ett maskerat bylte men en vit stav utstickande just när dom ska attackera, därför: tatuera snabeln helt i m/90 de e vad jag anser! :P

Guest super Matrosen

Har ingen annan funderat på att man kan dra till närliggande städer/byar och jaga fruntimmer? Det ska ialla fall jag göra hehe

• 2 weeks later...

Sent skola de vakna...

Undrar duo m man är frustrerad? Mmmm kommer på en berömd strof ur FMJ som lyder som följande:

Tonight ... you pukes will sleep with your rifles! You will give your rifle a girl's name! Because this is the only pussy you people are going to get! Your days of finger-banging old Mary Jane Rottencrotch through her pretty pink panties are over! You're married to this piece, this weapon of iron and wood! And you will be faithful! Port ... hut! Prepare to mount! Mount!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...