Jump to content

Discoverys Rekonstruktioner..

Fk Fjellman

Recommended Posts

Någon annan än mig som har irriterat sig på rekonstruktionerna på discoverys kriminal program... då talar jag mest om när dom ska t.ex göra inbrytning för att gripa någon eller nåt sånt...

Dom verkar ju använda vanliga statister till det... Tycker att respektive myndighet borde vara jätte glada för att få visa framfötterna på TV... men icke.... Men det är ju iof USA oftast.. och dom är ju "lite annars" där...

//Sgt. Fjellman

Det är väll inget att bry sig om .

Själva vittsen med programen är inte att få se snygga inbrytningar utan att få en inblick i hur man löser kluriga brott med hjälp av tex ett rövhår dyl.

Hur offta tror du brukar polisen brukar kommendera sitt folk att vara på inspelning i stället för att göra sitt jobb .

Varför skulle dom villja visa framfötterna ?

Det är väll inget att bry sig om .

Själva vittsen med programen är inte att få se snygga inbrytningar utan att få en inblick i hur man löser kluriga brott med hjälp av tex ett rövhår dyl.

Hur offta tror du brukar polisen brukar kommendera sitt folk att vara på inspelning i stället för att göra sitt jobb .

Varför skulle dom villja visa framfötterna ?

iofs, misstänker att Discovery har någon/några kunniga poliser/militärer som rådgivare.

Det är mycket möjligt att dom har men när dom gör ett prog om kriminaltec poliser så tror jag inte att dom lägger tygdpunkten på inbrytningar i hus som motsvarar 10 sek av program inehållet.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...