Jump to content

Brittan erkänner

Guest Sudden

Recommended Posts

Guest Sudden

Jag var bara tvungen att lägga in denna länken.

Den lilla oskuldsfulla Britney erkänner...:

"Vem bryr sig egentligen om ifall vi hade sex? Det har ingen annan med att göra."

"Första veckan var jag så glad att jag festade varje kväll. Jag dricker - fast med måtta. Rökning, alkohol, sex - varför blir det så stort kring mig? När man fyller 20 växer man upp, man experimenterar."

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,196939,00.html

Ja jag tycker det är så vidrigt att en förr så seriös tidning som aftonbladet (gäller tyvärr de flesta andra tidningar också) mer och mer har blivit en damtidning med svaller, där man snaskar och gottar sig i rafflande "skandaler" och skor sig på andras olycka. Britney Spears är väl också en människa, bara för att hon är en stor artist behöver hon inte bli bestulen på sitt privatliv. Jag tycker inte att artister ska räknas som offentliga personer (eller hur är det egentligen?)

En sak är säker och det är att "branschen" kommer att göra slut på henne, hon kommer bergis hamna på avgiftning och till slut dö i en överdos av piller. Det är djävligt synd att det ska vara så.

Haggeman,, detta är ju inte bra... innan var hon ju seriös och skulle gifta sig och sånt.. Ja och nu verkar hon ju inte vara så värst intresserad av att gifta sig.. Ja Haegg det betyder att raggar du upp henne nu får du bara henne och inte henne och de fina miljonerna!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...