TLiman Posted June 28, 2005 Report Share Posted June 28, 2005 Alltså den här killen lär vara bland det värsta jag sett hittilss. Trumsolo på hinkar Link to comment Share on other sites More sharing options...
natural_born Posted June 28, 2005 Report Share Posted June 28, 2005 sätter en tjuga på att vi ser honom vid ett riktigt trumset inom kort, om nån höjdare i amerikat får syn på de här. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vikström Posted June 28, 2005 Report Share Posted June 28, 2005 jag sätter en tvåhundring på att han redan suttit vid en hoper riktiga trumset, han är för välklädd och vältränad för att vara "your normal street corner bum". Skulle inte alls förvåna om han är studiotrummis till vardags. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Posted June 29, 2005 Report Share Posted June 29, 2005 Vadå värsta jag sätt? Trumsolon brukar låta sådär. Att han sedan lirade på plasthinkar gjorde ju inte saken sämre! Skillad kille! EDIT: jag kom på att du kanske menade värsta i som häfftigaste killen jag sätt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.