Kranföraren Posted June 27, 2005 Report Share Posted June 27, 2005 (edited) Mötte en konvoj med fransmän upp mot Mount Igman sommaren 1995, någon som vet vad fordonet heter? Edited June 27, 2005 by Kranföraren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bliss Posted June 27, 2005 Report Share Posted June 27, 2005 Lite svårt utan någon bild eller liknande.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kranföraren Posted June 27, 2005 Author Report Share Posted June 27, 2005 Lite svårt utan någon bild eller liknande.... Pinsamt, får ej in bilden //Kranföraren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pansardvärg Posted June 27, 2005 Report Share Posted June 27, 2005 Använd http://www.imageshack.us/ Skriv in länk mellan :LÄNK[/img) byt ut sista ) mot ett ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kranföraren Posted June 27, 2005 Author Report Share Posted June 27, 2005 Använd http://www.imageshack.us/ Skriv in länk mellan :LÄNK[/img) byt ut sista ) mot ett ] Tack för hjälpen Pansardvärg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Posted June 27, 2005 Report Share Posted June 27, 2005 (edited) Tycker det ser ut som en AMX-10 VOA när jag kollar i min fina bok här. En eldledningspansarbandvagn med andra ord. EDIT: I bakgrunden en VAB. EDIT2: Man kan kolla här också. Edited June 27, 2005 by Mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISU Posted June 27, 2005 Report Share Posted June 27, 2005 Min första tanke var en Brittisk Warrior ! Det var helt klart fel .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pansardvärg Posted June 27, 2005 Report Share Posted June 27, 2005 Tack för hjälpen Pansardvärg När det gäller bilder på vagnar hjälper jag gärna till! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts