Jump to content

Glad Midsommar?

henke

Recommended Posts

Och efter att ni skickat den så förträffliga midsommarhälsningen så bör väl det botaniseras lite på följande bränslelänk, dock ej bränsle för en såndäringa pansartank som är på bilden.... ;)

Bränsle

Glad Midsommar Y'all...

Rokare B)

Undrar om mottagningsförmågan försämrades av den där eminenta maskeringen?

Nu när ni ska åka o dansa kring kuken...ståndet..stången.. och kanske åka vidare till nåt partaj och sen åka hemmåt igen, tänk på att inte köra när ni druckit, eller godta att någon annan i sällskapet som har druckit kör.

GMY

/E

Här får ni en annorlunda snapsvisa att öva in lagom till sillen...

If the ocean was whiskey and I was a duck, I would dive to the bottom and drink all way up. But the ocean aint whiskey and I´m not a duck, so why don´t go to my place and have a great f**k!!!

Glad Midsommar på Er!

// Armywoman :D

Finns även på danska:

Hvis øl var vand (-1) og jeg en and (-2), så ville jeg dykke og aldrig se land!

(1: vatten/ 2: anka)

Och kom ihåg att akta er allihopp: 25/6 blir ni invaderat av min familj o' jag :P

Härnere firar vi inte midsommar men Skt. Hans aften, så hermed ønskes i en glad sådan!

MVH

Troels

• 1 year later...
  • Forumsledning

Får väl fortsätta på den gamla tråden och önska alla en fortsatt

GLAD MIDSOMMAR!

Pga tillökningsberedskap har jag fått fira den i ett regnigt och väldigt dött Stockholm ;(

7196_14_b.jpg

Tur Strand Hotell har trådlöst bredband på rummet iaf:-)

/me saknar femkampen och nubben

Ja just det, glad midssommar på er alla och festa lite från mig med...

Är tvungen att sitta i jour under helgen och surfar därför runt på en massa möp sidor... Så det gör inte så mycket!!! :baskerKav:

Ja, glad midsommar på er alla. Själv sitter jag och jobbar och har lika roligt som en revisor sittande i ett bårhus och gloendes på en nymålad vägg som torkar... Kändes tungt att lätta från det dignande bordet och glada vänner/familj och puttra iväg till jobbet denna annars lyckade dag. Hann med att ta ett dopp i havet först. Ibland önskar man att man hade råd att skita i jobbet någon gång... Roligare än såhär kan man ju ha det. Övriga tillönskas, som sagt, en trevlig kväll. :baskerKav:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...