Vildmannen Posted June 22, 2005 Report Share Posted June 22, 2005 Glöm Top Model och annat trams http://www.kamera.com/content/expressen/14...issarmedrat.asx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sgt Tulo Posted June 22, 2005 Report Share Posted June 22, 2005 ...och så kallar man USA för möjligheternas land! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Dahlberg Posted June 22, 2005 Report Share Posted June 22, 2005 Jag trodde ryssarna körde AK74... eller finns den kvar inom några sunkförband? Dessutom får dom det att låta som om ryssarna kommit på något helt nytt... att stoppa kvinnor i uniform... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bliss Posted June 22, 2005 Report Share Posted June 22, 2005 Är väl samma som Detsl tipsade om här. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raptor Posted June 22, 2005 Report Share Posted June 22, 2005 I'm in lööööööööve! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scribe Posted June 23, 2005 Report Share Posted June 23, 2005 Hon som vann, vann en befodran?????? Sexistiskt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
joppe Posted June 23, 2005 Report Share Posted June 23, 2005 jag tycker att försvarsmakten borde ha en miss ak5 tävling här i sverige Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bliss Posted June 23, 2005 Report Share Posted June 23, 2005 @Joppe Ska du ställa upp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
joppe Posted June 23, 2005 Report Share Posted June 23, 2005 @Joppe Ska du ställa upp? ja men i mr ak4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bushi LG Posted June 23, 2005 Report Share Posted June 23, 2005 Fan vilken latjo tävling... tänker den sedvanliga frasen som Miss World-kandidaterna ALLTID svarar påfrågan om vad de önskar sig mest av allt "Fred på jorden". I samma andetag önskar sig kvinnan som vann en AK-47... ballt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Posted June 25, 2005 Report Share Posted June 25, 2005 Skönt att springa lite hinderbana, skjuta vapen och sjunga för att sedan få en befodran. Löjligt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Pedersen Posted June 28, 2005 Report Share Posted June 28, 2005 Skönt att springa lite hinderbana, skjuta vapen och sjunga för att sedan få en befodran. Löjligt! Undrar seriöst vilka tjejer i ex vår FM som skulle ställa upp på ngt sådant. Jag skulle aldrig i h-e komma på tanken att göra ngt så ofantligt korkat och idiotiskt! Snacka om att ta focus från reell kompetens! Näe! Fy och ush! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Posted June 29, 2005 Report Share Posted June 29, 2005 Framförallt skulle jag inte vilja vara menig och läras upp utav en officer som fått sin befodran gneom att stå på scen och sjunga broder Jacob! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.